ZF Live

ZF LIVE. Adrian Sandu, ACAROM: În România se poate produce o maşină electrică, întrebarea este cine va fi primul. România produce deja componente pentru maşini electrice dar şi multe componente care sunt utilizate atât la automobile pe baterii, cât şi la cele pe benzină sau diesel, iar pe plan local s-a investit inclusiv în producţia de acumulatori

Autor: Bogdan Alecu

17.08.2020, 09:00 183

„Cât suntem de pregătiţi pentru maşini electrice, depinde de cerere. Există producători de baterii, de sisteme electrice şi de alte componente pentru maşini electirce şi hibride. Furnizorii se vor adapta pas cu pas. În România deja avem un hibrid la Ford Craiova. Şi Dacia are planuri în acest sens. Nu ştiu în ce măsură putem atrage producţia. Noi putem face orice, mai ales că avem local producţie de componente pentru toate mărcile europene. Acum depinde cine îl face primul. Dar va fi făcut. Dacia nu a anunţat oficial că va fi importată viitoarea maşină electrică. Sunt şanse să o vedem la Mioveni. Avem deja o fabrică de baterii şi există planuri de dezvoltare“, a declarat Adrian Sandu, secretar general în cadrul Asociaţiei Constructorilor de Automobile din România (ACAROM) în cadrul emisiunii ZF Live.

Dacia anunţat oficial faptul că anul viitor va lansa un model crossover pe  platforma modelului Renault K-ZE proiectat pentru piaţa chineză. Dacia Spring prefigurează un model de segment mini cu 5 uşi şi 4 locuri, beneficiind de o motorizare 100% electrică. Versiunea de serie vizează o autonomie de circa 200 km, fapt care garantează o utilizare polivalentă, atât în mediul urban, cât şi pe trasee interurbane.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

ZF Live
Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO