ZF Live

ZF Live. Adrian Cioroianu, ACKnowledge: Angajaţii nu mai sunt dispuşi să facă programe de training. Merg mai mult “obligat-forţat“

Autor: Mara Rolea

07.10.2021, 18:20 281

Multinaţionalele au tăiat mult din bugetul acor­dat trainingului, iar Adrian Cioroianu, trainer cu o experienţă de 12 ani, susţine că oamenii au ajuns la aşa numitul zoom fatigue, oboseala dată de conferinţe şi în­tâl­niri online, când toate lucrurile se întâmplă pe Zoom. Pe de altă parte, el vede o creştere a cererii din partea fir­me­lor antreprenoriale care acordă o importanţă mai ma­re acum progra­me­lor de instruire a angajaţilor.

„Trainingul de vânzări se poate tra­duce destul de rapid în nişte rezul­tate pe care ei să le vadă palpabile. Pe de altă parte, totuşi companiile încă mai fac trai­ninguri de time manage­ment, de co­municare, de lucru în echi­pă,“ a spus la ZF Live Adrian Cioroianu, exe­cu­tive trai­ner în cadrul ACKnowledge.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

ZF Live
Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO