ZF IT Generation

ZF IT Generation. Vlad Şuteu, CEO şi cofondator: Gumzzz, un „booking.com“ pentru servicii de stomatologie, discută o nouă investiţie, „considerabil mai mare“

4 mai 2020 Autor: Adrian Seceleanu

Start-up-ul din Cluj crede că într-un orizont de 4-5 ani ar putea ajunge unicorn (la o evaluare de 1 mld. euro).

Start-up-ul Gumzzz din Cluj-Napoca, fondat de antre­prenorii Vlad Şuteu şi Dan Suciu, care a dezvoltat o platformă online prin inter­mediul căreia pacienţii să poată accesa servicii şi pachete stomatologice din diferite ţări, discută o nouă finanţare „considerabil mai mare“, ca parte a unui plan ambiţios de expansiune cu o ţintă extrem de îndrăzneaţă pentru o companie din România – atingerea unei evaluări de un miliard de euro în câţiva ani, pe fondul extinderii la nivel global a operţiunilor.

„Prima investiţie pe care am ridicat-o, de 100.000 de euro (de la Stelian Bogza, cofondator al BenefitOnline - n. red.), a fost la o evaluare de un milion de euro. Ce pot să spun este că evaluarea la care am ridicat bani şi la care urmează să mai închidem următoarea rundă, ultima din partea de pre-seed va fi una considerabil mai mare pentru că businessul a evoluat, am început să avem parteneri, să avem clienţi, să avem câteva sute de persoane care deja în partea de precampanie s-au înscris şi arată că vor să folosească pro­dusul“, a declarat Vlad Şuteu, CEO şi co­fon­dator al Gumzzz, în cadrul emisiunii ZF IT Generation. „Până la urmă vali­da­rea pe care o faci tu ca antreprenor îm­preună cu investitorii este prin a te te uita la o serie de termeni. Din punctul meu de vedere această validare este cea mai im­por­tantă pentru că resurse sunt, iar tot pro­cesul de evaluare a unei companii până la urmă e un context în care trebuie să existe un agreement între potenţial, echi­pă resurse, scalabilitate, şi investitori.“

Ce face însă mai exact platforma Gumzzz? Aceasta le pune la dispoziţie uti­li­zatorilor servicii sto­ma­tolo­gice de la o serie de cabinete de profil din România, la care se adaugă şi asigurări medicale den-ta­re şi diferite metode de finanţare. Plat­forma le permite de asemenea pacienţilor să facă programări online la clinica aleasă, precum şi să încarce investigaţii medicale pentru a fi vizualizate de medicul sto­matolog.

Totodată, aceştia vor putea plăti serviciile stomatologice direct prin intermediul platformei.

Compania se poate extinde uşor şi de aceea are şanse să ajungă unicon în câţiva ani, visează Vlad Şuteu. „În primul rând ca antreprenor văd compania existând peste cinci ani, este primul succes din viaţa oricărui start-up. Felul în care este construit produsul îl face scalabil destul de rapid şi felul în care este construit businessul la fel. Uitându-ne peste 5 ani din viziunea pe care o avem şi ne-am asumat-o, (...) în cinci ani de zile orice clinică din lume va avea oportunitatea să îţi listeze clinica şi serviciile pe platforma noastră. Ca şi companie, ca şi cifre.. da vrem să devenim unicorn în cinci ani de zile. Este aceasta o declaraţie fezabilă sau nu ăo să ne demonstreze piaţa. Însă dacă e să dau aşa un sfat mai departe către comunitate, mai ales către cei din antreprenoriat, este că visele pe care oamenii le au, şi aspiraţiile pe care ei le au în lumea antreprenorială nu costă nimic.“

 

Ce a mai declarat Vlad Şuteu în cadrul emisiunii:

►Legat de numere, focusul nostru este pe calitate. În de momentul de faţă vrem să oferim un serviciu oamnilor prin aceştia să simtă valoare. Într-adevăr un context de piaţă normal sau mai normal -  vii cu cu calculele, cu estimările. Însă ce facem este să ne adaptam şi focusul pentru noi e sa creem o experienţă pozitivă plăcut atât pentru clinici şi cabinete.

►Estimăm ca până la sfârşitul anului să câteva sute de sute de parteneri. Pe partea de rezervări încă nu ştim exact cum pentru că în partea de calcule fiecare lună în care cabinetele stomatologice nu lucrează pe fondul restricţiilor impuse de autorităi pentru a bloca răspândrea coronavirus nu contează dar planul este să atingem un număr de câteva mii de programări, vouchere şi alte servicii vândute. Scalarea businessului atât în România cât şi înafară este un proces care cumva depinde şi de contextul extern.

Urmăreşte zilnic emisiunea pe www.zf.ro şi pe pagina de Facebook a Ziarului Financiar de la ora 19.00 sau accesează platforma www.zf.ro/zf-it-generation

O campanie Ziarul Financiar Partener: InnovX-BCR