ZF IT Generation

ZF IT Generation. Steffen Heringhaus, fondator Five Elements Digital: Start-up-urile care ţintesc mediul B2B trebuie să-şi concentreze promovarea pe LinkedIn, este mai scump, dar este eficient

18 nov 2020 Autor: Adrian Seceleanu

Start-up-urile hi-tech care caută clienţi din mediul de business ar trebui să-şi concentreze eforturile de promovare în jurul platformei LinkedIn dar şi pe participarea la conferinţe de specialitate şi apariţia în media, pentru că acolo se află audienţa pe care o caută.

„Pe segmentul B2B (start-up-urile - n. red.) ar trebui să acorde mai multă importanţă LinkedIn, să se conecteze cu companii, marketingul direct este important, de asemenea şi participarea la evenimente dedicate unor industrii specifice. Dacă eşti activ în zona de B2B acolo trebuie să te faci cunoscut“, a declarat în cadrul emisiunii ZF IT Generation Steffen Heringhaus, fondator al agenţiei de marketing Five Elements Digital, care estimează pentru acest an venituri de 400.000 de euro, egale cu cele de anul trecut.

„Când eşti pe B2C platformele unde sunt consumatorii sunt cele importante. Pentru companiile care activează în zona de lifestyle Facebook este un instrument bun, mai ales în zona de lifestyle feminin, Instagram ar putea să fie interesant. Dar dacă utilizatorul ştie deja ce produs vrea şi tu ai acest produs, şi utilizatorul are dorinţa de a achiziţiona acel produs Google ar putea fi un loc bun pentru că acolo utilizatorul va căuta acel produs şi este important ca proiectul să fie acolo şi să câştige relativ rapid cotă de piaţă. Dacă nu ai un produs bine cunoscut atunci eşti într-o cu totul altă situaţie şi mai întâi trebuie să validezi şi să creezi o piaţă.“

Promovarea pe LinkedIn este mai scumpă, dar generează rezultate, a completat Heringhaus. „În general promovarea pe LinkedIn este un pic mai scumpă decât cea pe Facebook sau Google, dar pe de altă parte pentru anumite campanii este un mediu foarte performant. Pentru generarea de leaduri de vânzări LinkedIn ar putea să fie un mediu foarte performant, pentru că poţi să ţinteşti foarte bine utilizatorii, chiar şi după firmă, poziţia în companie şi aşa mai departe. Există şi destul de multe opţiuni de promovare, de la formarea de grupuri, la promovarea unor mesaje etc. Pentru unii dintre clienţii noştri B2B vedem că LinkedIn dintre toate reţelele sociale este reţeaua care dă cele mai bune rezultate şi ca engagement, şi ca vizibilitate şi feedback pozitiv din partea celor activi pe platformă.“

 

O campanie Ziarul Financiar Partener: InnovX-BCR