ZF IT Generation

ZF IT Generation. Start-up update. Platforma de mobilitate urbană CityLink intră cu maşini şi în Braşov şi lansează şi un sistem de francize, pentru a accelera expansiunea

30 mar 2021 Autor: Adrian Seceleanu

„Acum când am stabilit clar strategia de extindere ne gândim să atragem o nouă rundă de investiţii pentru a creşte mai repede şi a acoperi necesităţile pentru operaţiunile din România”

CityLink, o platformă de mobilitate urbană care le permite utilizatorilor din Bucureşti să aibă acces cu ajutorul unei aplicaţii mobile la maşini şi biciclete (în sezonul de vară), şi-a extins operaţiunile şi în Braşov şi are în plan să intre şi pe piaţa din Constanţa, în paralel cu lansarea unui sistem de francize, care să-i permită să se extindă într-un ritm mai alert.

„Am decis ca anul acesta să lansăm operaţiunile în oraşele Braşov şi Constanţa. În acest moment avem 10 maşini în Braşov şi ne dorim extinderea până la 150-200 de maşini în cele două oraşe noi - Braşov şi Constanţa, mai ales în condiţiile în care la finele acestui an va fi deschis şi aeroportul în Braşov”, a declarat în cadrul emisiunii ZF IT Generation Igor Grosu, fondator şi CEO al CityLink. „Eu îmi doresc pentru finalul acestui an să avem mini­mum 50 de maşini în Braşov, mini­mum 50 de maşini în Cons­tanţa şi utilizatorii din Braşov, Constanţa şi Bucureşti să înţeleagă valoarea serviciilor noastre, să le folosească, mai ales că acum începe vara iar cele două oraşe sunt destinaţii turistice de top în România”.

Pentru a accelera dezvoltarea compania va permite şi altor proprietari de flote să intre în platforma CityLink printr-un sistem de francize. „Constanţa şi Braşovul sunt doar primele oraşe care intră pe harta CityLink, în 2021. Ne vom continua extinderea în mai multe oraşe importante din ţară, în sistem de franciză“.

Am pus deja la punct platforma tehnică şi suntem gata să oferim, la cheie, partenerilor din ţară întreaga componentă tehnică, know-how-ul şi gestiunea integrală a relaţiei cu clienţii. În acelaşi timp, partenerii noştri de franciză nu trebuie decît să aducă flota de automobile

În plus, prin reţeaua de parteneri pe care deja ne-am dezvoltat-o, ne putem sprijini viitorii francizaţi şi cu facilitarea achiziţiei de flote, la preţuri preferenţiale, considerabil mai avantajoase decât media pieţei.

Ştim că startul unei afaceri în franciză poate fi uneori dificil, aşa că venim şi cu un pachet de sprijin financiar, lunar, pentru fiecare automobil din flota partenerilor, până în momentul în care franciza capătă tracţiune”, a explicat pentru ZF Igor Grosu.

 

Ce a mai declarat Igor Grosu în cadrul emisiunii:

► Strategia a rămas aceeaşi, chiar aş spune că am şi mai mult încredere în proiect deoarece este un proiect actual în această lume plină de schimbări în care trăim acum.

Este un proiect care abia acum a luat naştere, de câţiva ani, ceea ce nu înseamnă nimic prin comparaţie cu businessul de taxi, care e cunoscut de sute de ani, de când erau căruţe.

Vom merge înainte, vom avansa şi vom aduce valoare oamenilor.

► Acum când am stabilit clar strategia de extindere ne gândim să atragem o nouă rundă de investiţii pentru a creşte mai repede şi a acoperi necesităţile pentru operaţiunile din România.

Suma va depinde de discuţii, pentru că noi avem mai multe produse - avem ridesharing în Republica Moldova şi în Ucraina, astfel că putem creşte şi acolo. Vom lansa anul acesta şi acolo un produs nou. Sper că la următoarea emisiune vom vorbi şi despre un produs unic - lucrăm la un brand unic sub care vom oferi acces la bike-sharing, car sharing, ride sharing, probabil scuter sharing, totul integrat într-o aplicaţie. De aceea suma va depinde mult de investitori, dar strategia de dezvoltare este gândită pentru mai multe ţări.

► Ne dorim să avem dezvoltate toate abonamentele, integrate cu bicicletele. Sunt foarte mulţumit de produsul nostru din punct de vedere tehnic. Rămân de ajustat o serie de lucruri operaţionale.

► Avem o strategie de a ne extinde în mai multe oraşe în România şi flota va fi peste 3 ani de zile de 900 de maşini în aceste 6 oraşe. Dacă în 5 ani vom cuprinde alte 7 oraşe de până în 100.000 de locuitori, atunci flota va fi de 1.800 de maşini. Deocamdată ne gândim ce ţine de rent a car digitalizat sau car sharing - ne gândim la piaţa din România iar ce ţine de ride-sharing, avem şi piaţa din Moldova şi Ucraina, probabil că vom adăuga şi piaţa din România pe acest segment. Segmentul de bike sharing, scuter sharing reprezintă nişte anexe care îmbunătăţesc mobilitatea şi care se potrivesc foarte bine la pachet cu maşinile, pentru clienţi, în interiorul oraşelor. Dacă ajungem să înţelegem că bicicleta poate fi folosită şi toamna şi iarna, 10.000 de biciclete pot intra în Bucureşti să acopere necesarul în raport cu populaţia şi să ofere o valoare mare oraţului ca să descarce oraşul de ambuteiajele din trafic, lumea să devină mai sănătoasă şi să înţeleagă cu adevărat acest produs, care te ajută să ajungi din punctul A în punctul B într-o altă atmosferă.

 

 

O campanie Ziarul Financiar Partener: BCR