ZF IT Generation

ZF IT Generation. Start-up Update. Ioana Arsenie, Trusted Advisor Strategy & Finance: Vrem ca în 6 luni să ajungem la 30-40 de cursanţi pe platforma de e-learning contabilcfo.ro. Investiţia iniţială a fost de 12.000 euro

9 oct 2023 Autor: Ioana Nita

Platforma de e-learning contabilcfo.ro este al doilea produs digital pe care l-a lansat Trusted Advisor Strategy & Finance după aplicaţia de raportare financiară Trusted App, dezvoltată în perioada pandemiei.

Compania locală Trusted Advisor Strategy & Finance, specializată în furnizarea de servicii de contabili­ta­te şi con­sultanţă finan­ci­a­ră, esti­mează că în de­curs de circa şase luni va avea între 30 şi 40 de cur­sanţi ai platformei sale online de training în dome­niul finanţelor lansată recent - contabilcfo.ro -, prin care ajută spe­cialiştii în con­tabilitate să avanseze în carieră şi să ajungă pe poziţii de CFO (chief fi­nan­cial officer) - directori financiari. Inves­tiţia în dezvoltarea platformei s-a situat la 12.000 euro.

„În zona de finanţe am interac­ţionat cu foarte multă lume şi anul tre­cut am făcut un format pilot al acestui program, dar fără a avea componenta tehnologică, fără a avea platformă. Am avut pe o perioadă restrânsă un concept pe care l-am definit atunci şi de la cursanţii res­pectivi am învăţat ce funcţionează şi ce nu şi astfel am con­struit noul con­cept. Este un program e-learning, un program experienţial şi este un pro­gram artizanal, pentru că este con­stru­it pe ceea ce eu ofer, în afară de tot ce înseamnă partea teh­nică, de management financiar, fun­daţia, dar şi partea de analiză financiară foarte complexă, oamenii au nevoie să înve­ţe de la ceilalţi oameni care au ajuns în acele roluri. Şi trebuie să înveţe concret, situaţional cum să trateze diverse momente în business sau în cariera lor“, a spus la emisiunea ZF IT Generation, Ioana Arsenie, fon­dator şi managing partner la Trusted Advisor Strategy & Finance. Ea a adăugat că programul durează un an, fiind un program complex de transformare a cursanţilor.

„Pentru a face o transformare şi o repoziţionare strategică unui om aflat într-o anume etapă, trebuie să facem o analiză iniţială, să vedem în ce etapă se află, ce puncte forte are şi ce oportunităţi de dezvoltare, să facem un plan de acţiune şi mai departe să-l acompaniem în acest proces. Progra­mul este flexibil pentru că nu facem grupe de cursanţi, ci fiecare cursant intră în program când se hotărăşte - tehnologia ne permite să facem acest lucru. El primeşte acces pe măsură ce trece timpul la următoarele capitole din program. Adică săptămânal primeşte acces şi, mai mult decât atât, poate să stea pe materiale, are acces la ele un an de zile, cât are nevoie.“

Investiţia iniţială de 12.000 de euro a acoperit costurile legate de procesul de cercetare, dezvoltarea şi implementarea conceptului, a materialelor de curs, a elementelor de grafică, a componentei tehnologice, suport IT şi marketing.

 

O campanie Ziarul Financiar Partener: BCR