ZF IT Generation

ZF IT Generation. Start-up Update. Bogdan Preduşcă, CEO şi cofondator al Hyperhuman - platformă digitală dedicată profesioniştilor în fitness: Lucrăm activ pentru a lua o nouă finanţare. În 2022 vrem să ajungem la break-even

20 ian 2022 Autor: Ioana Nita

„Ne-am dublat echipa faţă de anul 2021, acum suntem 14 persoane pe trei continente.”

Start-up-ul local Hyperhuman, care a dezvoltat o platformă digitală dedicată profesio­niştilor în fitness pentru crearea şi monetizarea de conţinut video, se află în plin proces de obţinere a unei noi investiţii, anul acesta echipa concentrându-se cu precădere pe zona comercială pentru a atrage mai mulţi clienţi şi a ajunge la pragul de rentabilitate. Până în prezent, investiţia în proiectul Hyperhuman se ridică la 500.000 euro, bani obţinuţi la finalul lui 2020 de la Early Game Ventures (EGV), Sparking Capital şi Simple Capital.

„La sfârşitul anului trecut am început să vedem primele venituri. Este esenţial pentru o companie să genereze valoare între două entităţi şi cineva să plătească pentru acest lucru. Suntem în prima fază de venit, evident. Tot anul acesta şi de acum încolo ne vom axa pe partea comercială - vrem să scalăm atât partea de venit, cât şi partea de clienţi. Acesta este cel mai important lucru pentru noi de acum încolo”, a declarat în cadrul emisiunii ZF IT Generation, la rubrica Start-up Update, Bogdan Preduşcă, CEO şi cofondator al Hyperhuman. Proiectul a fost demarat la începutul anului trecut, iar în luna august echipa Hyperhuman a lansat pe piaţă prima versiune a soluţiei sale dedicate profesioniştilor în fitness.

„Am dezvoltat o platformă de creare şi distribuţie de conţinut. Misiunea noastră este să transformăm tot ce înseamnă conţinut video din industria de health & fitness şi să îl facem reutilizabil şi accesibil maselor. Cu alte cuvinte, noi jucăm la «layer-ul» de distribuţie şi de producţie a conţinutului pentru că o cerere aşa de mare trebuie să fie şi satisfăcută de un conţinut de calitate. Oamenii nu numai că trec în mediul digital, ci şi se aşteaptă să fie un anumit nivel de calitate al antrenamentului, al sesiunii de yoga, al sesiunii de recuperare medicală, de fizioterapie, pe care le pot face şi de acasă. Deci noi le punem la dispoziţie organizaţiilor şi profesioniştilor din industrie toate instrumentele necesare ca să creeze conţinut sau să transforme conţinutul lor video, exerciţiile, într-o librărie reutilizabilă şi să le pună în moduri creative şi personalizate pentru audienţa lor”, a explicat el, adăugând că profesioniştii pot distribui apoi conţinutul creat pe orice platformă de social media într-o versiune interactivă sau nu.

În prezent, platforma Hyperhuman este utilizată preponderent de clienţi din America de Nord şi din nordul Europei, din Australia, dar şi din România. Printre clienţi se numără antrenori de fitness, profesori de yoga, fizioterapeuţi ş.a.m.d., dar şi businessuri - săli de sport, şcoli de sport etc.

„Avem o şcoală de fotbal din Canada care trimite teme copiilor ca să-şi îmbunătăţească coordonarea şi toate lucrurile aferente sportului. De asemenea, avem acum discuţii avansate cu cel mai mare supplier de fizioterapie din ţările nordice”, a punctat Preduşcă. El a adăugat că anul acesta start-up-ul şi-a propus să scaleze foarte mult pe partea B2B.

O campanie Ziarul Financiar Partener: BCR