ZF IT Generation

ZF IT Generation. Start-up Pitch. Robert Preoteasa, Framey – reţea socială pentru călătorii: Lucrăm deja cu peste 400 de creatori de conţinut din peste 70 de ţări. La finalul acestui an vom avea câteva milioane de utilizatori per total din întreaga lume

28 iul 2021 Autor: Ioana Nita

♦ Start-up-ul a primit recent o finanţare de tip seed de 1 milion de dolari de la ICE Capital din Dubai şi de la fondul de investiţii JECO Capital din România.

Start-up-ul local Framey, care dezvoltă o aplicaţie de socializare pentru pasionaţii de călătorii, mizează pe atragerea a câteva milioane de utilizatori din întreaga lume până la finalul acestui an, în condiţiile în care odată ce va lansa reţeaua socială la începutul lunii august, va organiza o serie de campanii de marketing printre care şi un concurs cu premii în valoare totală de 100.000 euro. Până în prezent, start-up-ul a înrolat peste 400 de creatori de conţinut pe platformă, din peste 70 de ţări.

„Aplicaţia o să o lansăm oficial acum pe 1 august - o să fie o lansare globală pe ambele platforme, iOS şi Android, şi o să fie accesibilă şi gratuită pentru a fi descărcată de către oricine. Putem să spunem că aplicaţia este puţin similară cu structura unui marketplace - există această comunitate de utilizatori şi acea bază de date de atracţii pe care o prezentam. Echipa noastră de conţinut s-a ocupat deja în ultimii doi ani să adauge atracţii şi destinaţii din întreaga lume aşa încât să avem o bază de date iniţială pe care oamenii să o poată accesa. Ca atare, relaţiile cu creatorii de conţinut ni le-am construit din timp astfel că deja i-am trecut prin procesul de onboarding şi de a le construi profilele în aplicaţie. În continuare, în fiecare zi adăugăm noi profile, noi atracţii şi destinaţii din întreaga lume, aşa că în momentul lansării vor fi 60.000 de atracţii în aplicaţie şi peste 6.000 de destinaţii din întreaga lume astfel încât să existe deja această bază prin care utilizatorii să înceapă deja să preia partea asta de inspiraţie, dar să aibă acces şi la partea de planificare“, a declarat în cadrul emisiunii ZF IT Generation, la rubrica Start-up Pitch, Robert Preoteasa, cofon­dator şi CEO al Framey.

El a adăugat că momentan creatorii de conţinut sunt aleşi de echipa Framey, însă în viitor va putea aplica oricine pentru a devenit creator de conţinut în cadrul aplicaţiei.

„Procesul de a aplica, de a deveni creator, va fi disponibil pentru toată lumea aşa încât oricine va putea să aplice pentru a avea acest profil de creator. La început ne dorim însă foarte mult să punem accent pe calitatea conţinutului şi pe modul în care prezentăm destinaţiile respective pentru că ne dorim să avem în aplicaţie acele imagini care chiar te determină să mergi, să îşi doreşti să vizitezi atracţia respectivă.”

Cum funcţionează însă aplicaţia Framey? Aceasta ghidează utilizatorii spre următoarea lor călătorie prin intermediul fotografiilor postate de creatorii de conţinut din platformă, acestea venind cu coordonatele exacte ale locaţiei din care au fost făcute. Astfel, utilizatorii pot merge direct la locul văzut în poze şi dorit, având totodată posibilitatea de a planifica întreaga excursie cu ajutorul Framey. Mai exact, aceştia vor putea să îşi rezerve şi un bilet pentru transport, cazare, precum şi alte activităţi şi experienţe pentru destinaţia aleasă.

„Noi am început acum doi ani să lucrăm la acest proiect, iar la momentul respectiv aveam o singură idee: vroiam să facem o aplicaţie care să îţi arate locurile exacte de unde poţi face poze când călătoreşti. Întreaga idee se baza pe o bază mare de date de fotografii care aveau coordonatele exacte, acest lucru venind din nevoia şi în ajutorul celor care vedeau foarte multe poze pe social media dar nu ştiau exact de unde sunt locurile respective, nu ştiau unde se află mai exact locul în oraşul pe care vroiau să îl viziteze, şi de multe ori exista această frustrare că vezi un loc care îţi place dar este foarte greu să ai informaţia la îndemână despre cum să ajungi acolo. Aşa am început iniţial proiectul când am început să facem primele teste cu utilizatori”, a explicat Robert Preoteasa cum a venit ideea dezvoltării aplicaţiei.  “Bazându-ne în schimb foarte mult pe feedbackul pe care le am primit de la utilizatori, misiunea noastră s-a transformat şi a evoluat destul de mult, aşa încât ce ne propunem astăzi este ca întreaga experienţă de travel să fie acoperită în aplicaţia noastră, dar să facem acest lucru bazându-ne cât mai mult pe partea vizuală. În momentul de faţă, avem suport pentru imagini şi ne dorim să introducem şi suport pentru videoclipuri în viitorul apropiat”, a completat el.

 

Urmăreşte zilnic emisiunea pe www.zf.ro şi pe pagina de Facebook a Ziarului Financiar de la ora 19.00 sau accesează platforma www.zf.ro/zf-it-generation

O campanie Ziarul Financiar Partener: InnovX-BCR