ZF IT Generation

ZF IT Generation. Start-up Pitch. Oana Şerban, iSave - aplicaţie mobilă pentru reduceri: Ne apropiem de investiţii de un milion de euro. Până la finalul anului vrem să ajungem la peste 20.000 de utilizatori

04.08.2021, 08:00

iSave, o aplicaţie care propune reduceri medii de 30% la peste 250 de localuri şi servicii din Bucureşti şi Ilfov, precum restaurante, saloane de înfrumuseţare, săli de fitness precum şi la activităţi precum lasertag sau karting, estimează că ar putea ajunge până la finele anului la un număr de 20.000 de utilizatori.

„Ţinând cont că aplicaţia abia a fost lansată ne apropiem uşor de un număr de 2.000 de descărcări atât pe iOS, cât şi pe Android. Este un proces organic la care lucrăm în fiecare zi într-un mod cât mai simplu, într-un mod cât mai sigur astfel încât să le putem oferi clienţilor noştri o aplicaţie fără probleme şi în care într-adevăr ei să găsească servicii şi produse care să le aducă un plus de valoare“, a declarat în cadrul emisiunii ZF IT Generation Oana Şerban, repre­zentant al proiectului iSave.

„Dacă ar fi să ne raportăm până la sfârşitul anului 2021 ţinta pe care o avem este de 20.000 de utilizatori activi în Bucureşti. Dacă ar fi să ne raportăm într-adevăr la un an de zile atunci cifra ar fi dublă, anume 40.000 de utilizatori pe care am dori să-i avem doar în Bucureşti şi Ilfov”. „În Bucureşti acum dorim să punem totul la punct, să fie un oraş iSave, să fie comunitatea iSave dezvoltată foarte bine în Capitală, urmând ca imediat după ce atinge ţinta de 20.000 de utilizatori, adică la sfârşitul anului, să începem extinderea şi în alte oraşe. ”

Aplicaţia iSave poate fi descărcată atât din App Store, cât şi din Playstore şi funcţionează pe baza unui abonament lunar de 25 RON sau a unui abonament pe 6 luni, disponibil la 120 RON. Indiferent de varianta selectată, prima lună de utilizare a aplicaţiei este gratuită, iar utilizatorul poate anula oricând în prima lună de test, fără costuri. În prezent, aplicaţia include doar parteneri din Bucureşti şi Ilfov.

Printre cele mai importante branduri înscrise în aplicaţie se numără: Trattoria il Calcio, Nikos Greek Taverna, Rouge Nail Bar, Terapie Pentru Mişcare, Museum of Senses, Vmax Karting, Ciocolateria Leonidas Universitate, The Harp, Geta Voinea, QMarttinez şi Grand Café VanGogh.

Dezvoltarea proiectului a demarat anul trecut iar investiţiile se apropie de un milion de euro, a declarat Oana Şerban. „Dezvoltarea aplicaţiei a început încă din primele luni ale anului 2020. Practic din luna ianuarie s- a început efectiv implementarea conceptului şi a ideii în sine pe partea aceasta de IT, urmând ca ulterior să vedem, să analizăm care sunt hibele care sunt bug-urile care ar putea să intervină în aplicaţie şi în acelaşi timp a început totodată partea operaţională - discuţiile cu toţi partenerii care sunt în acest moment activi. Până în momentul lansării aplicaţiei investiţia se ridicase deja la o sumă de 600.000 de euro. Deja în momentul acesta în care discutăm noi aceasta apropiindu-se de un milion de euro, fiind foarte multe părţi cu care noi colaborăm şi foarte multe resurse umane care au făcut posibilă lansarea aplicaţiei.”

O campanie Ziarul Financiar Seedblink și Banca Transilvania
Innovation Partner:

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.