ZF IT Generation

ZF IT Generation. Start-up Pitch. George Dragnea, fondator Livraro.com, platformă pentru generarea de magazine online: Am gândit de la început platforma ca fiind internaţională. Deja avem un client din Mexic

7 apr 2021 Autor: Ioana Nita

Start-up-ul GD CLOUD COMPANY SRL din Timişoara, care a lansat recent Livraro.com - o platformă ce generează pe loc un magazin online pentru businessurile care vor să primească comenzi online şi să livreze la domiciliu, a gândit din start proiectul la nivel internaţional, astfel încât să se poată extinde rapid şi în alte ţări. Proiectul a pornit anul trecut cu o investiţie iniţială de circa 20.000 euro, iar acum, platforma este disponibilă în trei limbi şi este folosită deja de câţiva clienţi locali şi de un client din America Latină.

„Avem deja un client din Mexic. Platforma este disponibilă în limbile română, engleză şi spaniolă. Noi am gândit de la început platforma să fie una internaţională şi astfel putem adăuga foarte uşor noi limbi străine, procesatori de plăţi, astfel încât să ne extindem şi în alte ţări“, a declarat în cadrul emisiunii ZF IT Generation, la rubrica Start-up Pitch, George Dragnea, fonda­torul Livraroo.com.

Pentru extinderea într-o altă ţară ne-ar ajuta şi un om care să asigure suportul pentru ţara respectivă şi procesatorii de plăţi care sunt în ţara respectivă. În rest platforma este gândită să fie internaţională.“

Platforma se adresează restaurantelor şi magazinelor alimentare, băcăniilor, cofetăriilor, florăriilor şi oricărui magazin care are nevoie de un sistem complet de comenzi online.

„Este o soluţie special creată pentru aceste businessuri. Livraro.com are o serie de funcţionalităţi care nu se regăsesc într-un magazin online clasic unde sunt produse fizice livrate de curieri. Mai exact, se pot defini mai multe zone de livrare, chiar până la nivel de stradă, iar pentru aceste zone se poate defini un tarif de livrare cu o comandă minimă de livrare. Astfel, în partea de sud a oraşului spre exemplu, poate fi setat un anumit tarif, iar în partea de nord alt tarif. O altă funcţionalitate ar fi integrarea meniului care se poate pune la nivel de oră. Spre exemplu, restaurantele pot avea preparate precum omletă doar dimineaţa sau alte preparate doar seara, iar livratorii - angajaţii restaurantului sau magazinului alimentar au la dispoziţie o aplicaţie dedicată de mobil prin care pot vedea comenzile şi pot ajunge la locaţia exactă unde se află clientul lor cu ajutorul GPS-ului”, a explicat el.

Comercianţii care folosesc Livraro.com pot primi comenzi în site-ul propriu în doar 10 minute de la înregistrarea în platformă.

„Implemenatrea durează foarte puţin. Comercianţii se înregsitrează pe site, pe platformă, şi îşi adaugă logo-ul, o imagine de fundal, îşi setează zonele de livarre şi îşi adaugă produsele. În zece minute pot fi gata - depinde de cât de mult durează să îşi adauge produsele. Comenzile le văd apoi pe orice dispozitiv conectat în browser la platformă sau direct în aplicaţiile noastre”, a punctat George Dragnea.

În principiu, Livraro.com funcţionează ca o soluţie freemium, comercianţii putând accesa un pachet gratuit, cu număr nelimitat de comenzi cu plata ramburs, în numerar. Pentru a permite însă încasări online cu cardul, start-up-ul oferă un abonament de 19 euro / lună. Utilizatorii care îşi doresc serviciul complet, incluzând plata online cu cardul şi aplicaţii pentru livratori, pot accesa un abonament de 69 de euro / lună – Livraro.com generând şi aplicaţii personalizate pentru dispozitive Android şi iOS.

Indiferent de pachetul ales, deschiderea imediată a magazinului online, găzduirea web, securitatea şi actualizările ulterioare sunt gratuite.

Pentru livratori, Livraro.com oferă aplicaţii mobile dedicate care listează comenzile atribuite, aceştia putând merge direct la locaţia GPS a clientului.

„Magazinele alimentare şi restaurantele care livrează la domiciliu pot primi comenzi online la orice oră, indiferent de restricţiile impuse în programul cu publicul în locaţii offline, iar comercianţii care funcţionează cu restricţii, şi sunt nevoiţi să trimită în şomaj o parte din angajaţi, îi pot angrena acum în activitatea de livrare.”

Livraro.com permite combinaţii de produse direct în site – pot fi adăugate ingrediente care nu apar în reţeta de bază a preparatelor vândute în restaurante, iar în cazul florăriilor, clienţii finali îşi pot crea singuri aranjamentele florale.

De asemenea, comercianţii pot vinde direct din Facebook, printr-un tab personalizat adăugat magazinului online cu toate produsele şi întregul proces de comandă.

O campanie Ziarul Financiar Partener: InnovX-BCR