ZF IT Generation

ZF IT Generation. Sfatul expertului. Gabriel Trăistaru, director al diviziei de digitalizare, Telekom România: Am ajuns la 800.000 de utilizatori pe lună în aplicaţie, o creştere de 800% în 3 ani

30 iun 2021 Autor: Adrian Seceleanu

Strategia Telekom este de a dezvolta în aplicaţie un centru de interacţiune cu clienţii, unde aceştia să găsească rapid serviciile de care au nevoie.

Aplicaţia mobilă MyAccount a Telekom România, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicaţii fixe şi mobile de pe piaţă, a înregistrat în trei ani o creş­tere de 800% a numărului de utilizatori, pe fondul îmbunătăţirilor care i-au fost aduse.

„Aplicaţia mobilă în ultimii trei ani a avut o creştere de 800%. Când am preluat-o aplicaţia avea 80.000 de utilizatori online, iar acum aproape ajungem la 800.000 - cel puţin după datele de luna trecută“, a declarat în cadrul emisiunii ZF IT Generation Gabriel Trăistaru, director al diviziei de digitalizare din cadrul Telekom România. „Mă bucură foarte tare lucrul acesta pentru că acolo încercăm să dezvoltăm un centru de interacţiune cu clientul, cam aceasta este strategia noastră digitală, să ducem totul în aplicaţie. Aplicaţia mobilă va fi nucleul pentru că 80% din traficul nostru de pe site vine acum din mobil, de ce să nu-i dăm clientului un mediu nativ unde să poată interacţiona cu noi, fără să piardă foarte mult timp, totul să fie acolo la un clic sau la o atingere distanţă.“

Această creştere a fost determinată şi de trecerea diviziei la modul de lucru agil, a explicat reprezentantul Telekom.

„Câteodată şi noi suntem uimiţi de cât de repede putem să implementăm anumite lucruri, nu mai spun şi de colegii din companie. Modul acesta agil ne ajută în principal să livrăm, este un mod foarte pragmatic de a lucra şi de a deveni mai concentrat ca echipă şi ca persoană, ca indivizi de a realiza unele sarcini. Lucrând agil am reuşit să aducem în piaţă mai multe proiecte”, a explicat Trăistaru.

“Un exemplu este un proiect pe care o altă companie de telecomunicaţii l-a lansat în 3 sau 4 luni, în timp ce noi l-am lansat în două săptămâni şi aici putem compara cumva agilitatea diviziei de digitalizare a Telekom cu alte divizii din alte companii. Se cheamă Telekom Live Shop. Nu l-am promovat foarte mult pentru că vrem să stabilizăm acest shop offline, dar care este accesibil doar online. După 1 iulie vom începe să-l promovăm mai mult şi să-l aducem în atenţia clienţilor. Acum există agenţi care pot oferi consultanţă clienţilor care vor să cumpere online şi nu sunt convinşi de produse, de detaliile produselor sau care vor mai multe informaţii. Consultantul vorbeşte cu clientul prin intermediul camerei telefonului şi astfel arată şi telefonul, interacţionează ca un agent din magazin dar foloseşte tehnologia pentru asta. “

 

O campanie Ziarul Financiar Partener: BCR