ZF IT Generation

ZF IT Generation. Mircea Deliu şi Cezar Cherciu, fondatori Menisto, o aplicaţie ce îşi propune să digitalizeze procesele din cadrul restaurantelor, ţinteşte o finanţare de 100.000 de euro şi extinderea internaţională

23 iul 2020 Autor: Adrian Seceleanu

Menisto a fost de la bun început gândit pentru a putea fi uşor de scalat pe alte pieţe.

Menisto, o aplicaţie care îşi propune să digitalizeze procesele din interiorul restau­rantelor, are în plan să obţină o finanţare de 100.000 de euro şi vizează şi expansiunea pe pieţele internaţionale.

„Ceea ce încercăm să facem este să ne extindem la nivel naţional în România, dar să încercăm deja şi o extindere şi către alte pieţe din Europa. Este foarte important de spus că Menisto a fost de la bun început gândit pentru a putea fi uşor de scalat pe alte pieţe. Este deja disponibil în câteva limbi - italiană, franceză, spaniolă, ţări cu o tradiţie destul de bogată în sala de horeca. Aplicaţia e gândită pentru mai multe tipuri de monede - în momentul de faţă Menisto poate fi implementat cu orice tip de monedă“, a declarat în cadrul emisiunii ZF IT Generation Cezar Cherciu, cofondator Menisto.

„Menisto a fost lansat iniţial în 2015 acum câţiva ani pentru a veni în ajutorul restauran­telor şi cafenelelor, barurilor, cu o soluţie de de digitalizare a meniului şi digitalizare a interacţiunii între restaurant şi client. Atunci în 2015 contextul nu a fost foarte bun şi din motive ce ţin de adoptarea de către restau­rante a soluţiei noastre am decis să-l punem on hold“, a adăugat Mircea Deliu. „Dar, recent, cu contextul pandemiei şi odată cu publicarea normelor pentru redeschiderea teraselor am decis să relansăm Menisto şi de asemenea să venim cu un pachet atractiv pentru restau­rante şi anume un pachet gratuit pe 12 luni, care permite restaurantelor să-şi digitalizeze meniul, să aibă un meniu modern contactless îi spunem noi,  din care clienţii pur şi simplu scanează un cod QR şi au acces pe telefonul personal la meniu, pot face rezervări, deci o soluţie completă pentru partea de interacţiune între client şi restaurant“, a adăugat Deliu.

„Am vrut să găsim o metodă prin care schimbi clientul să nu fie nevoit să-şi instaleze o nouă aplicaţie pe telefon. Mai avem o soluţie care merge prin internet prin web şi în momentul în care scanezi QR cordul cu camera telefonului se deschide totul în browser telefonului deci nu trebuie să instalezi o aplicaţie anume, doar scanezi codul şi ai acces la meniu pe telefon. Este uşor de utilizat - vezi categoriile din meniu, selectezi ce te interesează şi trimiţi comanda către ospătar. Pentru ospătar există o aplicaţie care se instalează ori pe telefon ori pe o tabletă cu Android - unde vin comenzile din partea clienţilor”, a explicat reprezentantul Menisto.

“Ce este foarte important de adăugat la aceste pachete este că orice client poate renunţa oricând la serviciu fără ştiu eu ce costuri suplimentare sau să mai ştiu ce. Cred că este foarte important de punctat că soluţia nu necesită nici un fel de altă investiţie suplimentară în altă soluţii hardware - beaconuri, mai ştiu eu ce instrumente care bâzâie care sunt în esenţă la de nesigure ca un meniu şi aici trebuie igienizate după fiecare folosire şi aşa mai departe”, a adăugat Cezar Cherciu.

 

O campanie Ziarul Financiar Partener: BCR