ZF IT Generation

ZF IT Generation. Mihaela Cîrstinoiu, fondator: wARdrobe speră să rezolve problema retururilor pentru hainele cumpărate online folosindu-se de realitatea augmentată şi modele tridimensionale

5 mai 2020 Autor: Adrian Seceleanu

„Ne propunem să folosim realitatea augumentată şi modele 3D pentru a lăsa cumpărătorul să poată proba hainele de acasă, din confortul casei lui fără a fi nevoie de retururi inutile.“

wARdrobe, un proiect dema­rat de un grup de studenţi de la Politehnica din Timişoara, lu­crează la o aplicaţie care vine în ajutorul cumpărătorilor de haine online folosind reali­ta­tea augmentată şi prelu­crarea prin modele tridimen­sionale.

„Aplicaţia noastră îşi propune să vină în ajutorul cumpărătorilor online de haine în special. Noi ne pro­punem să folosim realitatea augumentată şi modele 3D pentru a lăsa cumpărătorul să poată proba hainele de acasă, din con­fortul casei lui fără a fi nevoie de retururi inutile“, a declarat în cadrul emisiunii ZF IT Ge­ne­ration Miha­ela Cîrstinoiu, fondatoare a wARdrobe. „Ideea a venit în martie anul acesta, proiectul a început datorită programului Innovation Labs, acolo am şi început dezvoltarea lui şi datorită acestui pro­gram ne-am for­mat şi echipa actuală. Noi sun­tem 4 stu­denţi, 3 stu­denţi aflaţi în anul 3 la Fa­cultatea de Elec­tro­nică Tele­comu­nicaţii şi Tehnologii In­formaţionale de la Politehnica Timişoara şi încă un coleg din anul 2 de la aceeaşi facultate. Noi ne propunem să rezolvăm problema retururilor deoarece cred că ne-am confruntat cu toţii cu nemulţumirea faţă de mărimea aleasă sau de cum arată produsele comandate online.“ 

„Cumpărătoriii au ocazia de a proba hainele pe care şi le doresc cu ajutorul aplicaţiei noastre, tot ce trebuie să facă este să intre pe magazinul lor preferat şi în cazul în care vor să probeze ceva să ne acceseze aplicaţia iar noi le oferim imaginea cu ei având produsul pe ei, o probă virtuală a produsului.“

ZF IT Generation, emisiune lansată de ZF împreună cu Banca Transilvania la finele anului 2019, are ca ţintă descoperirea start-up-urilor hi-tech cu idei de produse sau servicii care vor duce la dezvoltarea unei noi generaţii de milionari din IT ai României.

 

O campanie Ziarul Financiar Partener: BCR