ZF IT Generation

ZF IT Generation. Janina Moza, marketing manager Flipsnack, soluţie software pentru publicaţii online: Anul acesta ajungem la afaceri de 6 milioane dolari şi la 2 milioane de utilizatori

25.08.2020, 08:00

Soluţia Flipsnack este folosită de companii din întreaga lume, majoritatea fiind din SUA.

Compania Flipsnack din Oradea, care a dezvoltat în urmă cu circa nouă ani o soluţie software ce permite crearea cu uşurinţă a unei publicaţii online, mizează anul acesta pe o cifră de afaceri de 6 milioane de dolari, dublu faţă de 2019, în condiţiile în care primul semestru a atins deja nivelul de venituri de pe întreg anul trecut.

„Pe parcursul ultimilor trei ani am avut o creştere explozivă. În 2018 spre exemplu am avut încasări de 1,8 milioane, iar în 2019 am ajuns la 3,3 milioane încasări pe parcursul întregului an. Acum în prima jumătate a anului avem deja încasări de  3 mi­­li­oane dolari. Creş­te­rea nu s-a văzut nu­mai în încasări, ci şi pentru alţi indi­ca­tori importanţi pen­tru noi.  Spre exem­plu, am putut vedea şi numărul de utili­zatori activi crescând foarte mult în ultimii ani, la fel numărul de conturi nou-create a crescut foarte mult de la an la an. În 2018 aveam undeva la 600.000 conturi, iar în 2019 am ajuns la 1,2 milioane de conturi nou-create şi acum în 2020 estimăm că vom ajunge undeva la 2 milioane şi ceva de conturi, adică utilizatori“, a declarat în cadrul emisiunii ZF IT Generation Janina Moza, marketing manager în cadrul Flipsnack. Proiectul Flipsnack a luat naştere în anul 2011 prin dezvoltarea unei aplicaţii simple prin care utilizatorii puteau încărca un fişier PDF şi puteau să îl transforme într-o experienţă digitală interactivă.

„Între timp proiectul a evoluat şi în prezent pe lângă această modalitate de încărcare a PDF-ului, revistele pot fi create şi direct în aplicaţia noastră, designul ppoate fi realizat integral în aplicaţia noastră şi pentru cei care nu au cunoştinţe avansate de design oferim o serie de peste 1.000 de tipuri de design de reviste, cataloage foarte diverse şi foarte profesioniste în aşa fel încât oricine să îşi poată crea o revistă online“, a precizat ea.

Ce este mai exact Flipsnack şi cum se foloseşte? „Flipsnack este o aplicaţie online care funcţionează direct din browser, nu necesită instalarea pe calculator, şi cu ajutorul căreia utilizatorii pot să creeze reviste digitale interactive cu aspect de răsfoire a paginilor. Când spun reviste mă refer la un termen mai ge­neral în sensul că utilizatorii pot crea şi ca­taloage digitale, albume foto digitale, ra­poarte şi publicaţii foarte diverse. Pentru a crea acest gen de publicaţii utilizatorii pot să în­carce un fişier PDF şi aplicaţia noastră trans­formă într-un format interactiv cu acel aspect de răsfoire a paginii“, a explicat Janina Moza.

Flipsnack se bazează pe un model de bu­siness freemium, compania punând la dis­po­ziţie utilizatorilor o versiune gratuită cu func­ţio­­nalităţi limitate, iar pentru cei care doresc să aibă acces la funcţionalităţi mai avansate exis­tă abonamente lunare sau anuale, al căror ta­rif porneşte de la 32 de dolari pe lună, res­pectiv 168 de dolari pe an.

„În varianta gratuită se pot crea doar până la 3 publicaţii, iar pentru cei care doresc să creeze un număr mai mare de publicaţii sau cei care doresc să aibă acces la funcţii mai avansate de branding sau de colaborare - într-un singur cont pot intra şi colabora mai multe persoane“, a punctat ea.

 

Urmăreşte zilnic emisiunea pe www.zf.ro şi pe pagina de Facebook a Ziarului Financiar de la ora 19.00 sau accesează platforma www.zf.ro/zf-it-generation

O campanie Ziarul Financiar Seedblink Cognizant Softvision și Banca Transilvania
Innovation Partner:

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.