ZF IT Generation

ZF IT Generation. Dragoş Stan, fondator şi CEO ServiFy, aplicaţie SaaS pentru managementul activităţii service-urilor auto: Vrem ca în primul an de funcţionare să ajungem la 100 de clienţi în România, iar apoi ne extindem şi în străinătate

15 oct 2020 Autor: Ioana Nita
Aplicaţia este folosită deja în 25 de service-uri auto din ţară, în oraşe precum Cluj-Napoca, Bucureşti, Baia Mare şi Târgovişte.

Start-up-ul local ServiFy, care a dezvoltat o aplicaţie de tip SaaS pentru managementul activităţii dintr-un service auto, ţinteşte să ajungă la 100 de clienţi în România în primul an de funcţionare, iar apoi să se extindă şi în afara graniţelor, primele pieţe vizate fiind Ungaria, Cehia, Spania şi Italia. Aplicaţia ServiFy a fost lansată în iunie anul acesta, iar în prezent este folosită deja în 25 de service-uri auto din ţară, dar şi din străinătate.

„Avem clienţi din Cluj-Napoca, Bucureşti, Baia Mare, Târgovişte. Avem de asemenea câţiva clienţi români care conduc service-uri auto în alte ţări - Italia, Spania şi Ungaria. Ca să fim profitabili trebuie să depăşim pragul de 60 de clienţi. Planul nostru este ca în următoarele 6-8 luni să ajungem la un număr de 100 de clienţi activi în România şi să începem dezvoltarea şi pe pieţe externe”, a declarat în cadrul ZF IT Generation Dragoş Stan, fondator şi CEO al ServiFy. Bazele proiectului au fos puse anul acesta, însă ideea dezvoltării unei astfel de aplicaţii s-a născut la finalul anului trecut din experienţa proprie, el având un service auto.

„De-a lungul timpului, am încercat multe programe de management şi nu am găsit unul care să îmi acopere toate nevoile. Am lansat aplicaţia în luna iunie a acestui an, iar de atunci o optimizăm continuu“.

„În momentul de faţă avem partea de programări, un flux care permite adăugarea unei maşini în service, generarea de documente - modul la care am lucrat cu trei ingineri din cadrul Registrului Auto Român pentru a avea documente conform legislaţiei; avem şi o parte de gestiune, de contabilitate - facturare, tipărire, bon fiscal, o parte de gestiune a personalului. Mecanicii îşi pot face cont în aplicaţie şi pot vedea la ce maşini au de lucru toată săptămâna, sau pe o lună sau pe o zi”, a explicat el.

O campanie Ziarul Financiar Partener: BCR