ZF IT Generation

ZF IT Generation. David Horobeţ, fondator Abiso – soluţie pentru managementul afacerilor HoReCa: Lansăm produsul în circa 1-2 luni. Aşteptăm să vedem răspunsul pieţei şi ne gândim la o primă finanţare de 100.000 euro. Soluţia urmează să fie testată luna aceasta într-una din locaţiile unui partener din HoReCa

6 sep 2022 Autor: Ioana Nita

Start-up-ul local Abiso, care dezvoltă o soluţie software pentru automatizarea proceselor interne din cadrul unei afaceri active în industria HoReCa, şi-a propus să obţină anul acesta o primă finanţare în valoare de 100.000 euro după ce va vedea cum va fi primită pe piaţă aplicaţia. Soluţia Abiso urmează să fie lansată oficial pe piaţa locală în următoarele două luni, până atunci start-up-ul urmând să testeze aplicaţia cu un partener din HoReCa.

„Prima dată vrem să vedem cum funcţionează MVP-ul nostru la partenerii noştri, cum funcţionează în piaţă efectiv, care este răspunsul pieţei la produsul nostru. Noi avem deja făcute planuri pentru orice fel de scenariu - dacă merge foarte bine, dacă merge mediu sau dacă merge mai prost. Oricare ar fi scenariul, noi ţintim să luăm o rundă de finanţare. Suntem deja în discuţii cu câţiva investitori care şi au arătat interesul pentru produsul nostru chiar înainte de lansarea pe piaţă“, a spus în cadrul emisiunii ZF IT Generation, la rubrica Start-up Pitch, David Horobeţ, fondator al Abiso. El a început dezvoltarea aplicaţiei în urmă cu circa un an, cu scopul de a automatiza cât mai multe dintre procesele interne ale unei afaceri, prima industrie aleasă fiind HoReCa.

„În primul rând, dorim să automatizăm procesele din afacerile locale, iar prima nişă căreia ne adresăm este nişa HoReCa - cafenele, restaurante, baruri, hoteluri. Împreună cu partenerii noştri am luat de exemplu o cafenea şi am văzut cum funcţionează înăuntru, adică am luat toate procesele, le-am spart în bucăţi mai mici şi am automatizat aceste procese - de la relaţia dintre manager şi angajat până la situaţia stocurilor şi până la situaţia în care vine un control. Am încercat să automatizăm absolut tot astfel încât antreprenorii să nu îşi mai bată capul cu atâtea lucruri şi să aibă mai mult timp pentru ei“, a precizat Horobeţ.“

„Acum soluţia Abiso este la stadiul de MVP (Minimum Viable Product), start-up-ul având dezvoltate aplicaţiile mobile pentru ambele tipuri de utilizatori – angajaţii şi managerii.

Cum funcţionează soluţia Abiso pentru angajaţi? „Un angajat când vine la o cafenea dimineaţă trebuie să deschidă acea cafenea şi el are mai mulţi paşi de făcut. Noi i-am zis un task adică trebuie să vii să deschizi uşa, trebuie să dezarmezi alarma - ai un cod al alarmei, trebuie să vii să faci curat pe mese, să porneşti toata aparatura, etc. Şi toate lucrurile astea nu au cum să fie cuantificate în momentul de faţă. Noi am venit cu soluţia următoare angajatul îşi deschide aplicaţia, intră în afacere în care vrea el să intre, pentru că de exemplu dacă lucrează part time la două afaceri diferite poate intra şi ieşi din afacerile astea, intră la secţiunea de task-uri şi acolo vede task-ul de deschidere a locaţiei şi el bifează practic toţi paşii pe care îi face. Toţi aceştia se salvează în cloud, iar managerul sau persoana responsabilă de angajat şi de ce fac angajaţii poate vedea practic cum performează angajaţii de oriunde din lume atâta timp cât au acces la telefon şi internet“, a explicat el.

 

O campanie Ziarul Financiar Partener: BCR