ZF IT Generation

ZF IT Generation. Dan Călugăreanu, partener: Early Game Ventures are în plan să investească între 5 şi 10 milioane de euro în 2021

5 ian 2021 Autor: Adrian Seceleanu

„Vrem neapărat să dăm mai multă benzină companiilor astfel încât să poată să aibă combustibil mult şi bun pentru ca ei să-şi ducă planurile mai departe.“

Early Game Ventures, unul dintre cele mai puternice fonduri de investiţii dedicate start-up-urilor hi-tech de pe piaţa locală, are în plan să ofere în acest an finanţări de 5 până la 10 mil. euro.

„Vom, avea un an 2021 dificil, dar îmi place acest lucru, sunt fericit pentru că este dificil, în sensul că firmele din portofoliul nostru vor fi în momente diferite ale existenţei lor şi atunci, în funcţie de momentul în care se află fiecare companie, te uiţi dacă poţi şi cum poţi să ajuţi să ridici nişte runde mai mari împreună cu fonduri care se pricep mai bine la anumite verticale. Asta înseamnă că în proiectul nostru este ca în 2021 să investim undeva între 5 şi 10 mi­lioane de euro, asta însemnând că vrem neapărat să dăm mai multă benzină companiilor astfel încât să poată să aibă combustibil mult şi bun pentru ca ei să-şi ducă planurile mai departe“, a declarat în cadrul emisiunii ZF IT Ge­neration Dan Călugăreanu, partener în cadrul Early Game Ventures.

Întrebat ce şi-ar dori de la start-up-uri dar şi de la ecosistem în general în 2021, Dan Călugareanu a oferit ca răspuns educaţia şi orientarea spre rezolvarea unor probleme din viitor.

„Primul lucru pe care mi l-aş dori ar fi să văd că atât fondatorii cât şi întreg ecosistemul se îndreaptă spre a învăţa mai mult, spre a fi mai educaţi, spre a putea să înţeleagă dimensiunea în care se află ei la acel moment - fondatorii, întreg ecosistemul, cât şi locul unde vor să ajungă. în acest context, partea de educaţie este în opinia mea una foarte importantă.

Apoi mi-aş dori să văd din partea fondatorilor faptul că vor să rezolve nu doar o problemă curentă dar mai ales au mintea în a rezolva o problemă din viitor. Mi-aş dori ca ei să perceapă cât mai bine viitorul astfel încât soluţia oferită de fiecare companie în parte să fie îndreptată spre acea tipologie de client, de om pe care să o abordeze.

Una peste alta eu cred că vom fi mai bine în 2021 şi păstrez această speranţă şi acest optimism.”

 

O campanie Ziarul Financiar Partener: InnovX-BCR