ZF IT Generation

ZF IT Generation. Andrei Ursachi, cofondator şi CEO Stailer.ro, platformă pentru programări online la saloane: Suntem pe punctul de a încheia o rundă de finanţare de 500.000 euro. Pe următoarea am setat-o la 1,5-2 mil. euro

3 mar 2021 Autor: Ioana Nita

Platforma Stailer.ro este folosită de peste 100 de saloane de înfrumuseţare din mai multe oraşe din ţară, iar ţinta start-up-ului este să ajungă la un portofoliu de peste 500 de saloane la finalul anului.

Start-up-ul Stailer.ro din Cluj-Napoca, care a creat o platformă pentru programări şi atragere de clienţi noi pentru saloanele de înfrumuseţare şi stilişti, se află în prezent în plin proces de a încheia o rundă de investiţii de tip pre-seed în valoarea de 500.000 euro pentru a se putea extinde în cât mai multe oraşe din ţară anul acesta şi pentru a putea pregăti ieşirea pe pieţele din regiune la începutul lui 2022. Proiectul, lansat în noiembrie anul trecut, este evaluat acum la câteva milioane de euro, iar fondatorii deja se gândesc şi la următoarea rundă de finanţare de tip seed pentru care şi-au setat o ţintă de 1,5-2 mil. euro.

„Ducem discuţii acum în paralel cu mai mulţi investitori. Pot să spun că suntem foarte aproape de a închide cu mulţi dintre ei. Din discuţiile pe care le avem, suma depăşeşte 500.000 euro, ca atare noi vom merge mai departe cu cei care sunt dispuşi să facă acest deal acum. Voi ezita să merg însă peste 500.000 euro în momentul de faţă pentru că <<valuation cap>> folosit la <<convertible notes>> este la 5 milioane euro în acest moment şi consider că până la următoarea rundă de finanţare o să valoreze mai mult de atât”, a declarat în cadrul ZF IT Generation Andrei Ursachi, cofondator şi CEO al Stailer.ro. El este un antreprenor în serie, cu businessuri în domenii precum e-commerce, marketing digital, marketing digital şi recrutare de personal, iar Stailer.ro este cel mai recent proiect pe care a pariat.

„Am văzut o mare oportunitate în această piaţă şi după ce în trecut am sărit de la o afacere la alta timp de foarte mulţi ani, am stat şi m-am gândit de ce tot trec la altă afacere şi am constatat că ceea ce lişseşte este o viziune pe termen lung care să permită unei afaceri să scaleze la peste 100 milioane euro valoare. Am stat mai mult şi m-am gândit până să aleg o industrie/nişă nouă pe care să intru, iar în momentul în care a venit pandemia am căutat o afacere care să beneficieze din plin de pandemie şi să o folosească ca pe o oportunitate de extindere”, a precizat cofondatorul şi CEO-ul Stailer, adăugând că în România există 7.000 de saloane şi câteva zeci de mii de stilişti.

Platforma Stailer.ro a fost lansată în noiembrie anul trecut într-o versiune MVP, iar până acum a atras deja peste 100 de saloane de înfrumuseţare în portofoliul de clienţi.

„În momentul de faţă în Cluj-Napoca avem peste 50 de saloane live pe site, iar în ianuarie am lansat paltforma şi în Iaşi, Oradea şi Timişoara unde sunt acum câteva zeci de saloane active. În scurt timp vom lansa platforma şi în Bucureşti, urmând ca luna aceasta şi în aprilie să ne consolidăm prezenţa în aceste oraşe înainte de a ne extinde şi în altele din ţară”, a precizat Andrei Ursachi. El a pus bazele proeictului Stailer.ro împreună cu Attila Gere (CTO Stailer), Bogdan Clipici (chief sales officer) şi Naliciadji Vladislav (project manager), iar până acum investiţiile iniţiale din fonduri proprii se situează la circa 150.000 euro.

Soluţia Stailer este disponibilă în prezent în varianta web şi ca aplicaţie de mobil pentru saloanele de beauty şi stilişti şi deocamdată doar în versiunea web pentru clienţii finali, însă urmează să fie dezvoltată şi aplicaţia pentru mobil. Cu ajutorul Stailer, utilizatorii îşi pot face simplu şi rapid programare online la un salon din oraşul în care locuiesc. Pentru saloane, Stailer.ro nu este doar o soluţie de digitalizare a procesului de programare şi gestionare a acestora, ci şi o metodă de a atrage noi clienţi. Mai exact, platforma Stailer.ro este concepută pentru ca saloanele să poată atrage clienţi noi pentru intervalele orare rămăse disponibile dintr-o anumită zi.

„Suntem o organizaţie de alt calibru în sensul că fondatorii acestui start-up au făcut afaceri de zeci de milioane de euro şi curând echipa va fi completată cu alţi oameni cheie care au afaceri anterioare de sute de milioane euro. Cred că asta arată foarte mult profesionalism. Pe de altă parte, celelalte companii din piaţă au abordat această nişă dintr-o perspectivă tehnologică - au creat un software pe care l-au vândut către saloane/stilişti şi au încasat o anumită sumă pentru furnizarea lui. Noi oferim însă acest software gratuit şi monetizăm doar din furnizarea de clienţi noi către saloane. Aici ne diferenţiem de concurenţă care nu prea sau nu au făcut deloc reclamă către consumatori şi nu au abordat deloc această zonă B2C”, a punctat Andrei Ursachi referitor la diferenţiatorii Stailer faţă de alţi jucători de pe piaţa locală care oferă soluţii de digitalizare pentru saloanele de înfrumuseţare.

Modelul de business al Stailer presupune perceperea unui comision de un euro pentru clienţii noi atraşi de saloane prin intermediul platformei.

Pe termen mai lung, start-up-ul vrea să integreze platforma cu reţelele de socializare astfel încât spre exemplu dacă cineva vede pe Intagram sau Pinterest o coafură, un păr vopsit sau o manichiură, va putea fi direcţionat direct către specialistul care le-a realizat şi se va putea programa direct. Stiliştii şi ceilalţi specialişti în servicii de înfrumuseţare vor putea adăuga poze la profilurile lor asemenea unui portofoliul personal.

De asemenea, pentru anul viitor fondatorii Stailer şi-au propus să atace şi pieţele din regiune, pentru extinderea în străinătate urmând să ia o nouă finanţare de tip seed. Ca atare, în actuala rundă de finanţare de 500.000 euro, aceştia nu au vrut să fie impliat şi un fost de investiţii.

„Am evitat foarte mult să nu aduc un fond de investiţii în această rundă de pre-seed întrucât ei vin la pachet cu unele condiţii pe care nu aş vrea să le accept acum, ci mai degrabă să las loc fondului de investiţii care va conduce runda de seed să îşi impună propriile condiţii, iar pentru următoarea rundăde investiţii suntem în discuţii cu DX Ventures - VC-ul din spatele Foodpanda”, a menţionat Andrei Ursachi.

„Vrem să atragem capital strategic, smart money, oameni care înţeleg foarte bine ceea ce facem şi care dispun de o infrastructură cheie care poate accelera ascensiunea Stailer”, a conchis el.
 

 

O campanie Ziarul Financiar Partener: InnovX-BCR