ZF Investiți in România

ZF Investiţi în România! Silvia Negulescu: Pentru fashion va trebui să mizăm puternic pe comerţul online. Anul trecut firma a rulat afaceri de 120.000 de euro, însă pandemia a afectat rezultatele din 2020

10.11.2020, 19:30 Autor: Bogdan Alecu
Comerţul online reprezintă o salvare pentru cei din industria fashion, în condiţiile în care atât magazinele cât şi evenimentele sunt afectate de pandemia de coronavirus.

„Noi producem hainele în Iaşi. Acum suntem o echipă de patru. Colaborăm cu platforme e-commerce şi boutique concept store ale galeriilor de designeri din toată ţară. Am participat şi la două târguri internaţionale din Paris, unde am pus bazele unor noi colaborări. Am exportat atunci când participam la târguri, iar în ultimul an ne-am concentrat pe piaţa locală. Un magazin fizic avem în Iaşi dar avem colaborări şi cu alte magazine din alte oraşe. Acum avem două colaborări şi discutăm o a treia, unul din Sibiu şi două din Bucureşti“, a spus Silvia Negulescu.

Anca şi Silvia Negulescu au întemeiat brandul în primăvara anului 2010, odată cu terminarea facultăţii de design.

„În primul an am avut un buget de investiţii de 50.000 de euro, la care s-au adunat anual toate cheluielile“, a spus Silvia Negulescu.

Per total, investiţiile din ultimii 10 ani au ajuns la un total de 300.000 de euro.

Anul trecut firma a rulat afaceri de 120.000 de euro, însă pandemia a afectat rezultatele din 2020.

„În 2019 am rulat în total 120.000 de euro, iar anul acesta businessul a scăzut cu 10-15%. Dacă nu mai există evenimente, dacă nu au mai existat gale, întâlniri de afaceri, cocktailuri a scăzut cererea, iar şi puterea de cumpărare a scăzut. Ne aşteptăm la un dezgheţ în 2021. În această perioadă noi am decis să deschidem şi un magazin fizic în Iaşi, însă acum iar intrăm într-o perioadă incomodă. Noi mizăm acum să ne dezvoltăm pe platformele online. Acesta este viitorul“, a spus fondatorul.

Pandemia de COVID-19 a venit cu multe schimbări în comportamentul consumatorilor de pe piaţa locală, iar companiile au fost nevoite să se adapteze într-o perioadă foarte scurtă.

Digitalizarea accelerată a companiilor, preocuparea pentru sănătate şi preocuparea pentru sustenabilitate sunt trei mari tendinţe identificate de consultanţii de la PwC România.

Ei au mizat pe participarea la festivaluri de modă în Bucureşti, Sibiu dar şi Paris şi Dubai.

 

Anca & Silvia Negulescu

► 50.000 de euro investiţie iniţială

► 120.000 de euro cifră de Afaceri în 2019

► 300.000 de euro investiţie totală

 

O campanie Ziarul Financiar și CEC Bank