ZF Investiți in România

ZF Investiţi în România! Radu Pârlea, Family Market: Primele două proiecte vor fi deschise în T1/2022. Am ajuns la un grad de ocupare de 90%. Investiţia de 17 mil. euro, realizată cu ajutorul unei finanţări de la CEC Bank

10.09.2021, 13:00 Autor: Alex Ciutacu

♦ Family Market va cuprinde şi retaileri care nu au mai intrat până acum în locaţiile grupului Iulius. 

Cele două locaţii Family Market pe care grupul Iulius le va inaugura în T1/2022 în judeţul Iaşi au ajuns la un grad de ocupare de circa 90%, a explicat Radu Pârlea, manager al proiectului Family Market, în emisiunea ZF Investiţi în România!, realizată în parteneriat cu CEC Bank.

„Avem rezultate peste aşteptări, iar la mo­men­tul de faţă contractele sunt în diferite sta­dii de negociere, dar mă bucur că pot spune că am ajuns la un stadiu de ocupare de 90% deja. Cele două proiecte vor fi livrate în primul tri­mes­tru al anului următor, la un interval scurt de timp între ele. Marea majoritate a antre­pre­no­rilor locali care intră aici sunt din zona Iaşiului“.  Grupul Iulius dezvoltă primele locaţii Family Market în judeţul Iaşi, una dintre ele fiind situată în centrul comunei Miroslava, cu o suprafaţă închiriabilă de circa 6.500 mp, în timp ce a doua va fi situată în cartierul rezidenţial Bucium din oraşul Iaşi, având o suprafaţă de aproximativ 5.000 mp. 

„Ce va conţine, de fapt: vorbim de un supermarket, dar şi alte zone de food, carmangerie, brutărie, băcănie, cofetărie, coffee shop, articole pentru casă şi fashion, articole de grădină şi pet shop, servicii medicale, parte de croitorie, curăţătorie, spălătorie, farmacie, florărie, agenţie bancară şi multe altele care au ca scop să aducă în imediata apropiere a locuinţelor posibilitatea de a satisface toate aceste nevoi pe care le au locuitorii din zonă“. 

Proiectul Family Market este gândit ca un „upgrade la un parc de retail“, iar grupul Iulius a ţintit zone cu o densitate mare a populaţiei, care se devoltă rapid la marginea oraşelor sau în comunele învecinate marilor oraşe.

„Un alt aspect important legat de acest upgrade ţine de faptul că cele două proiecte Family Market vor integra un lucru nelipsit din proiectele Iulius, şi-anume zona verde, care în mod cert se va transforma rapid într-un spaţiu în care oamenii îşi dau întâlnire, se relaxează şi socializează“. 

Primele două locaţii Family Market sunt realizate printr-o investiţie de 17 milioane de euro, realizată cu sprijinul unei finanţări bancare acordate de CEC Bank. Grupul Iulius îşi propune ca acest proiect să fie o platformă de susţinere şi promovare a antreprenorilor şi producătorilor locali, care vor avea o prezenţă majoritară. 

„În cele două proiecte vom găsi retaileri în premieră în reţeaua noastră, ceea ce ne bucură foarte mult şi credem că proiectul nostru de susţinere a antreprenoriatului local va fi un succes“. 

Radu Pârlea încurajează antreprenorii locali să încerce să intre în aceste centre de retail şi a menţionat că nivelul chiriei este mai scăzut decât la un mall de dimensiuni mari, fără să ofere însă detalii suplimentare. 

Totodată, el a spus că modelul Family Market aflat în implementare în judeţul Iaşi ar putea ajunge şi în alte locuri din ţară, însă este prea devreme pentru a anunţa viitoarele planuri. 

 

O campanie Ziarul Financiar și CEC Bank