ZF Investiți in România

ZF Investiţi în România! Cristina Nedelcu, GoodStory: Industria evenimentelor corporate va creşte pe măsură ce companiile vor dori evenimente unde să aducă toţi angajaţii

29.07.2021, 19:15 Autor: Bogdan Alecu

Cultura unei corporaţii se menţine şi prin evenimente la care  să poată participa toţi angajaţii, iar dacă la birou angajaţii vor merge pe rând, în limita birourilor, aceştia se vor putea întâlni în weekend.

Cristina Nedelcu şi Cristina Udăţea­nu au investit 450.000 de euro într-o locaţie desti­nată evenimentelor corporate din proxi­mi­tatea Bucureştiului, iar prin firma deţinută de amândouă, GoodStory, organizează eve­nimente corporate şi în alte locuri din ţară.

„Din martie până în iunie 2020 am avut com­pania închisă. După ce lucrurile s-au sta­bili­zat şi a trecut panica am avut evenimente în format online. În paralel cu reluarea acti­vi­tăţii în format nou am dorit să ne diver­sificăm portofoliul şi am făcut un pas mare – am investit în propria locaţie de evenimente. Am găsit acel interval de 3-4 luni în care am cău­tat şi găsit locul pentru planurile pe ter­men mediu. E o locaţie la 40 km de Bucu­reşti, Elysion View, de 4000 mp, piscină, ie­şire la lac. Voiam să avem locul nostru pen­tru team building“, a spus Cristina Nedelcu, cofondatoare a GoodStory.

Elysion View, spaţiul de evenimente, este construit pe malul lacului Gostilele (judeţul Călăraşi). În 2021, ca parte a strate­giei de dezvoltare, GoodStory se focusează atât pe evenimentele private, cât şi pe eveni­men­tele corporate, cu atât mai mult cu cât pen­tru cele corporate a dezvoltat pachete de team building care se vor desfăşura în pro­pria locaţie.

„Anul 2021 înseamnă cumva o revenire la normalitate pentru noi, cei care orga­ni­zăm eve­ni­mente. Anul 2021 înseamnă la eveni­men­te fizice. Anul trecut întreaga pia­ţă a mi­grat către zona de evenimente online. Inves­tiţia financiară a fost de 450.000 de euro. Urmă­torul plan este de a avea un spa­ţiu in­door mai generos şi să construim un loc pen­tru a avea evenimente cu cazare în căsuţe individuale“, a spus Cristina Nedelcu.

Fondatoarele companiei de evenimente spun că acesta este primul loc pentru evenimente şi că există posibilitatea ca astfel de locaţii să fie deschise şi în proximitatea altor mari oraşe.

„Acesta este momentan primul nostru loc de evenimente, ne gândim şi la altele. Noi am căutat 4-5 luni locul actual şi am luat toate judeţele din proximitatea Bucureştiului. Şi înainte de pandemie principala cerinţă era pentru un loc unde să se poată organiza un eveniment de o zi, unde să se ajungă repede, în cel mult o oră, o oră şi jumătate iar la întoarcere să nu existe pericolul de blocaj. Lucrăm în plus cu furnizori din Bucureşti pe zona de food pentru catering“, a spus Cristina Nedelcu.

Ea explică faptul că acum sunt companii care investesc 20-30 de euro per invitat în cazul unui eveniment de team building, de dimineaţa până seara, fără cazare, dar şi altele care optează pentru evenimente în hoteluri de 4-5 stele cu cazare de 2 nopţi, program artistic.

„Acum spre exemplu multe companii profită de vară, de faptul că pot petrece mult timp afară. La toamnă nu ştim ce se va întâmpla“.

În plus, munca de acasă, sau chiar cea în mod hibrid vine cu noi provocări – faptul că la birou nu vor mai fi prezenţi toţi colegii în acelaşi timp.

„Companiile îşi lasă în continuare angajaţii să lucreze de acasă, dar ei simt nevoia să se vadă, să se cunoască, să colaboreze într-un alt mediu în afara celui legat de sarcinile de serviciu. Din acest moment cererile din partea companiilor sunt tot mai mari. Noi lucrăm 5-6 cereri pe săptămână, mult faţă de începutul anului. Mai toţi managerii realizează cât de important e să aduci toţi oamenii din companie la aceeaşi masă şi să le dai ocazia să se cunoască şi să vorbească altceva în afară de job. Vom vedea cum echipele se vor întâlni în formulă completă în astfel de evenimente deoarece la birou vor merge pe rând“, a spus fondatorul companei.

O campanie Ziarul Financiar și CEC Bank