ZF Investiți in România

Investiţi în România! Paul Creţu, Orange Valley: Extindem vânzarea prin automate cu suc de cătină, insule în malluri şi un punct propriu pe litoral

24.05.2021, 16:20 Autor: Alex Ciutacu

♦ Producătorul va lansa şi produse cosmetice pe bază de cătină, la începutul lunii iulie l Cu o plantaţie de 5 ha, Orange Valley procesează 40 de tone de cătină în 20.000 de litri de suc şi sirop.

Producătorul de sucuri şi siropuri din cătină Orange Valley din Târgu-Neamţ vrea să-şi extindă capacitatea de vânzare şi are un plan integrat care prevede tonomate de suc şi sirop, insule în malluri şi un punct propriu de vânzare pe litoral pentru acest sezon, a explicat Paul Creţu, fondator, Orange Valley, în emi­siu­nea Investiţi în România!, realizată de ZF în parteneriat cu CEC Bank. 

„Vrem să deschidem anul acesta două canale de vân­zare. Vorbim de am­pla­sarea unor aparate 100% automate care nu necesită personal pentru func­ţionare, şi un proiect concept pentru plasarea unor insule în malluri. Vrem să mergem în punctele de atracţie turistică, unde e un număr mare de potenţial clienţi, iar dacă restricţiile se vor limita vom încerca să avem parteneri şi în rândul multi­naţionalelor“.

Producătorul din judeţul Neamţ vrea să înceapă cu regiunea Moldovei, urmând ulterior să se extindă spre Capitală şi spre restul ţării.

„Suntem în plină pregătire pentru sezonul estival. Colaborăm şi cu parteneri prin intermediul cărora vom vinde produsele, dar momentan vom avea şi un punct fix pe litoral, un punct propriu“.

În ceea ce priveşte vân­zarea, Orange Valley s-a adaptat pe parcursul anului 2020 şi a trecut de la focusul pe HoReCa la zona online, ceea ce a reuşit să conducă la evoluţia de anul trecut.  „În prezent activăm atât pe mediul online, cât şi HoReCa. Sperăm să cunoaştem creşteri în vânzarea HoReCa în perioada următoare“.

Paul Creţu a înfiinţat în urmă cu câţiva ani o plantaţe de cătină de 5 hectare şi procesa anul trecut circa 40 de tone de cătină în 20.000 de litri de sirop şi suc de cătină.

„Pentru partea de producţie anul acesta preconizăm anumite investiţii în digitalizare şi automatizare, am semnat deja precontracte pentru achiziţionarea anumitor utilaje pentru a ne ajuta cu îmbutelierea produselor, iar cu privire la materia primă vom colabora şi cu alţi producători dacă va fi cazul.“

„Avem o rezervă de materie primă momenta, dar dacă vom avea creşterile pe care ni le dorim avem nevoie de o alimentare cu materie primă“.

Un alt plan pus în mişcare de Orange Valley ţine de lansarea unei game de produse cosmetice, pe care antreprenorul vrea să o aducă pe piaţă la începutul lunii iulie.

„Pentru industria cosmetică avem în plan să lansăm 5 noi produse în primă fază, după care în şase luni sperăm să mai lansăm 2 produse dedicate exclusiv genului mascului. Ce lansăm acum este dedicat cu preponderenţă genului feminin. Este vorba despre cremă hidratantă, serumuri faciale, balsam de buze“.

Acestea vor fi vândute iniţial prin intermediul online-ului, urmând ulterior să intre cu ele şi în retail sau în puncte precum farmacii şi plafare. În ceea ce priveşte producţia, Orange Valley vrea pe termen lung să ajungă să producă în propria facilitate aceste produse cosmetice.

„Am decis să începem cu paşi mici şi siguri, colaborăm în prezent cu un producător pentru cosmetică, noi furnizăm materiile prime şi partea de certificare, urmând ulterior să investim într-o hală de producţie pentru cosmetice“.

Planul de investiţii lansat încă de anul trecut de Orange Valley se ridică la aproximativ de 180.000 de euro, referindu-se la investiţii în sortimente noi şi automatizare.

Afacerile s-au situat la 150.000 de euro, iar Paul Creţu spune că acestea sunt de 20 de ori mai mari decât în anul anterior. Cu toate acestea, businessul a înregistrat deja un profit de 17% în 2020. Pentru 2021, antreprenorul ţinteşte o creştere de 60% a cifrei de afaceri. Producătorul are 4 angajaţi, întrucât a externalizat majoritatea serviciilor auxiliare.

 

 

O campanie Ziarul Financiar și CEC Bank