ZF Investiți in România

Investiţi în România! Bogdan Boie, BeePower: Vom demara exportul de produse cu miere în Italia şi Germania

24.03.2021, 00:06 Autor: Bogdan Alecu

Anul 2020 a reprezentat o creştere a businessului pentru cei cu produse naturale, care întăresc sistemul imunitar, iar producători precum BeePower caută acum să se extindă.

„Vrem să diversificăm gama de sucuri presate la rece, din coacăze, aronia, merişoare, fructe de pădure din România. producem miere de tei, rapiţă, mană, polifloră şi floarea-soarelui. Sucurile reprezintă până acum peste 50% din cifra de afaceri, cum este cel de cătină cu miere, după care urmează mixurile sau cremele, cu peste 25% din vânzări şi după care mie­rea pură sau polenul. Urmează acum să începem vân­zările în Germania şi Italia. Acolo vom în­cepe cu seturi de cadou după care cău­tăm soluţii pentru a vinde sucuri. Deja observăm o schimbare a percepţiei prod­u­selor româneşti în Vest“, a explicat Bogdan Boie, fondator al BeePower.

Bogdan Boie, 27 de ani, un dansator din Timişoara, a investit peste 40.000 de euro într-un business cu miere şi alte produse care au în componenţă atât miere, cât şi fructe sau seminţe.

Ideea unui business în acest domeniu i-a venit de la faptul că bunicul şi tatăl său sunt pasionaţi de apicultură, iar după ce a luat fonduri europene, Bogdan Boie a pus bazele brandului BeePower.

Mierea comercializată sub brandul BeePower vine din producţia proprie a companiei din Timişoara, în timp ce pentru seminţe şi fructe BeePower colaborează cu distribuitori locali, cu excepţia cătinei, care vine din plantaţia proprie.

„Am început cu fonduri europene, cu un proiect de 40.000 de euro, când aveam 18 ani. Ulterior am investit constant în afacere şi vrem să ne dezvoltăm în continuare pentru a dezvolta linia de producţie şi capacitatea. Acum ne-am axat pe plantaţia de cătină şi resursele au mers către cele 9 ha de cătină alături de cele 600 de familii de albine. Noi producem atât mierea, cât şi cătina. Cătina ia o mare amploare în România şi producţia este în creştere“, a explicat Bogdan Boie.

Cel mai mult vinde în magazinul online şi mai are câţiva parteneri locali în Timişoara. „Avem câteva băcănii în Bucureşti cu care colaborăm, dar în special pentru pachete-cadou de Crăciun sau Paşte“.

Anul 2020 a fost unul bun, s-a observat interesul oamenilor pentru produse naturale.

„Noi încercăm să combinăm superalimente care pot aduce un plus în nutriţia de zi cu zi, un aport nutritiv cât mai mare. Spre exemplu mierea cu scorţişoară e preferată de cei care vor să o folosească în ceai. Un potenţial ridicat vedem în zona de batoane şi nedorim să le producem chiar noi. Dar acum nu dispunem de spaţiu pentru producţie şi aici vrem să investim în 2021, inclusiv pe partea de batoane. Acum producem în Timişoara, avem un laborator, dar dorim să ne extindem“, a spus Bogdan Boie.

 

O campanie Ziarul Financiar și CEC Bank