Caută doar în titlu
ZF Ecosistemul Marketplace

ZF Ecosistemul Marketplace. Daniel Diculescu, fondator al Evophoria Solutions, care vinde produse pentru uz casnic, articole sportive şi de recuperare medicală: „Acum suntem prezenţi pe piaţa din SUA, Canada şi România, iar până la finalul anului 2021 vom fi prezenţi şi în Bulgaria şi Ungaria prin eMAG Marketplace“

22.06.2021, 00:05

♦ „În România am început activitatea în 2019, pe platforma Marketplace, iar recent am deschis şi un site propriu“ ♦ Vânzările înregistrate pe platforma eMAG reprezintă 80% din cifra de afaceri a companiei Evophoria Solutions.

Un antreprenor român care şi-a început cariera în acest domeniu pe pământ american, dezvoltând din 2016 şi până în prezent un grup de companii cu afaceri de peste 2 milioane de dolari la finalul anului trecut, prin intermediul cărora produce şi comercializează produse  pentru uz casnic, articole sportive şi de recuperare medicală sau accesorii de îngrijire personală, vizează continuarea extinderii activităţii pe noi pieţe anul acesta.

„Acum suntem prezenţi în Statele Unite ale Americii, Canada şi România. Urmează să ne extindem şi în Bulgaria şi Ungaria, prin intermediul platformei eMAG Marketplace. Estimăm ca până la finalul acestui an să fim prezenţi pe cele două pieţe“, a spus în cadrul emisiunii ZF Ecosistemul Marketplace Daniel Diculescu, fondator al Evophoria Solutions, una dintre companiile care fac parte din grupul dezvoltat de acesta.

Daniel Diculescu şi-a început cariera în comerţul online în 2016, când a deschis o firmă de advertising. „Ne ocupam de producţia publicitară – prin pe material textil -,  doar că ne-am dat seama că timpul pe care îl alocam strict pentru producţie, era mai mare decât cel alocat pentru gestionarea şi scalarea businessului şi atunci am decis să externalizăm procesul de producţie spre o ţară în care mâna de lucru e ieftină, şi am ales China, şi apoi am crescut şi portofoliul de produse şi am început să ne dezvoltăm“, a povestit antreprenorul român evoluţia businessului.

Iniţial, activitatea de comerţ a luat naştere pe platforma Amazon, după ce antreprenorul român a urmat un curs în cadrul căruia a învăţat cum să vândă pe platforma americană sau alte platforme de acest tip.

„Apoi ne-am dat seama că dacă urmăm acest model de business putem ajungem mai repede la performanţele dorite. Am început cu un brand pe nişa de fitness pe piaţa din Statele Unite, iar acum avem trei branduri pe Amazon şi în România avem două branduri care sunt exclusiv pe eMAG.“

Spre finalul anului 2019, acesta a decis să intre pe piaţa din România, astfel că atunci a început şi activitatea pe platforma eMAG Marektplace, care timp de aproximativ un an a fost singurul canal prin care compania Evophoria Solutions îşi vindea produsele la nivel local.

„Am testat platforma Marketplace eMAG şi am stabilit că are potenţial de creştere şi noi trebuie să fim prezenţi cu produsele noastre. Dacă la început eram focusaţi 90% pe activitatea de pe platforma Amazon, acum ne distruim atenţia şi focusul atât pe platforma eMAG Marketplace, cât şi pe Amazon.“

De asemenea, antreprenorul român a investit şi în dezvoltarea unui site al companiei Evophoria Solutions, prin care să vând produse brandului.

„Am lansat de puţin timp şi un site propriu, dar am avut nevoie de cât mai multe produse pentru a deschide un site propriu, care să şi fie profitabil. În prezent, vânzările înregistrate pe platforma eMAG reprezintă circa 80% din cifra de afaceri a companiei Evophoria Solutions.“

Daniel Diculescu a adăugat că Evophoria Solutions a închis anul 2020 cu afaceri de aproximativ 300.000 dolari, iar pentru finalul anului în curs estimează că cifra de afaceri a companiei pe care o conduce va depăşi un milion de dolari. La nivel de grup, cifra de afaceri înregistrată la finalul anului 2020 a fost de peste două milioane de dolari, în creştere faţă de anul precedent.

„Vânzările pe piaţa din SUA au crescut cu 30% anul trecut, iar în România cu mai bine de 100%, dar noi nu am prins prea multe luni de activitate în 2019. În continuare, cred că piaţa se va stabiliza. Dacă anul trecut am avut creşteri mari pentru că oamenii au fost nevoiţi să treacă de la comerţul tradiţional, la cel online, au fost nevoiţi să petreacă mai mult timp acasă – să înveţe acasă, să muncească acasă -, cumva, anul acesta văd o revenire la un nou normal, adică la un normal care s-a creat în timpul pandemiei, care deja a avut parte de o creştere substanţială“, a spus Daniel Diculescu.

 
O campanie editorială Ziarul Financiar realizată cu susţinerea ZF Ecosistemul Marketplace

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.