ZF Ecosistemul Marketplace

ZF Ecosistemul Marketplace. Bogdan Ene, marketing manager în cadrul Lila Rossa: „Vizăm o creştere de 20% a cifrei de afaceri, deschiderea a încă trei magazine fizice şi vrem să ne extindem şi pe platforma marketplace a eMAG din Ungaria“

26.10.2021, 00:05

♦ Lila Rossa are patru magazine în diferite centre comerciale din Bucureşti ♦ Compania a încheiat anul 2020 cu afaceri de peste 5,2 mil. euro, în creştere uşoară faţă de 2019.

Compania românească Lila Rossa, ce produce şi comercializează produse pentru manichiură, pedi­chiură, produse de coafură şi frizerie, cosmetică, aparatură şi mobilier pentru saloane de înfrumuseţare, cu afaceri de peste 5,2 milioane de euro în 2020, pariază în continuare pe extinderea în mediul offline, dar şi în cel online, şi vrea să ajungă până la finalul anului în curs la o reţea de şapte magazine fizice, dar şi să extindă prezenţa în mediul online prin lansarea pe platforma marketplace a eMAG din Ungaria.

 „Până la sfârşitul acestui an vrem să mai deschidem trei magazine fizice şi să aducem cât mai multe produse pe platforma eMAG marketplace. Cred că la începutul anului următor vom intra pe piaţa din Ungaria, prin platforma eMAG marketplace. Noi încercăm să automatizări toate proce­sele şi toată legătura cu eMAG şi în momentul acesta se lucrează intens la integrarea cu eMAG Ungaria. Ur­mând ca apoi să facem pasul spre piaţa din Bugaria“, a spus în cadru emisiunii ZF Ecosistemul Marketplace Bogdan Ene, marketing manager în cadrul companiei Lila Rossa.

În prezent, compania înfiinţată în 2008 deţine patru magazine fizice în diferite centre comerciale din Bucureşti, deţine un site propriu şi este prezentă pe platforma eMAG Maketplace din 2020.

„Până în anul 2019, compania s-a concentrat preponderent pe vânzările B2B către reselleri activi pe piaţa din România şi în Europa. De aproximativ de doi ani am început vânzările în segmentul B2C, către clientul final. Contextul pandemic ne-a împins în această zonă de B2C. Noi plănuiam de câţiva ani să intrăm şi pe acest segment, dar investiţia în logistică şi în site-ul propriu a fost destul de mare, de aproximativ 4 milioane de euro, în zona de online, în timpul pandemiei, vânzările au crescut, magazinele fizice pot să zic că au stagnat puţin dar, totuşi, tot timpul va fi nevoie de ele. Astfel că, ce ne-a făcut să luăm decizia să continuăm şi cu magazinele fizice este feedback-ul din piaţă.“

 Aproximativ 40% din cifra de afaceri de peste 5,2 milioane de euro a companiei, în 2020, a fost generată de vânzările online, din care 15% reprezintă vânzările înregistrate pe platforma eMAG Marketplace, iar 60% de mediul offline. 

„Am intrat pe eMAG Marketplace în 2020, relativ recent pentru că este o platformă cunoscută şi prin intermediul ei am reuşit să facem produsele noastre şi mai vizibile pentru clienţii de pe piaţa locală.“

De asemenea, Lila Rossa a început şi activitatea de producţie în urmă cu trei ani, astfel că în prezent produce într-o fabrică din Afumaţi, Ilfov, anumite game de oje şi lichide pregătitoare pentru manichiură şi pedichiură.

„Avem o suprafaţă de aproximativ 18.000 de metri pătraţi în Afumaţi, unde am dezvoltat şi un centru logistic care sperăm ca până la finalul anului să funcţioneze la capacitate maximă. În cadrul companiei lucrează în prezent 73 de angajaţi, iar în continuare avem planuri de extindere a echipei deoarece vrem să ne extindem canalele de vânzare, atât online, cât şi offline.“

Lila Rossa are în portofoliul de produse aproximativ 8.000 de produse, iar pe platforma eMAG Marketplace a încărcat circa 4.500 dintre acestea. „De la lună la lună extindem portofoliul de produse de pe platforma Marketplace. În momentul de faţă, vindem în România şi pe piaţa din Europa - vindem B2B către clienţi din Spania, Italia, Grecia“, a mai spus Bogdan Ene.

În ceea ce priveşte cifra de afaceri, reprezentaţii Lila Rossa vizează o creştere de circa 20% la finalul anului în curs, comparativ cu anul precedent, ceea ce înseamnă peste 6,2 milioane de euro.

„Anul trecut, compania a înregistrat afaceri de 5,24 mil. euro, în creştere uşoară faţă de anul 2019, iar anul acesta avem ca obiectiv o creştere de aproximati

 
O campanie editorială Ziarul Financiar realizată cu susţinerea ZF Ecosistemul Marketplace

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.