ZF Deschis la nou

ZF / Vodafone Deschis la nou. Olimpiu Braşovean, director regional, Fischer Fixings: În oraşele mari vedem deschidere la tehnologie şi interes pentru digitalizare. Compania mizează pe o creştere a businessului în acest an.

14.07.2023, 00:06 Autor: Adrian Seceleanu

Companiile din Bucureşti şi oraşele mari sunt cele mai tehnologizate, dar discuţiile despre transformarea digitală au devenit din ce în ce mai dese şi cu firme mai mici, spun reprezentanţii Fischer Fixings România, subsidiară a grupului german cu acelaşi nume - unul dintre cei mai mari jucători globali de pe piaţa de sisteme de fixare, care are o reţea vastă de parteneri, magazine şi constructori cu care colaborează pe piaţa locală.

„Sigur că există o diferenţiere: marile oraşe, în mod evident, atrag în sine şi o adaptare la vremuri. E clar. Vorbim despre reşedinţele de judeţ, despre Bucureşti, despre oraşele cu peste 300.000 de locuitori, unde în mod evident totul se întâmplă cu rapiditate mult mai mare“, a declarat Olimpiu Braşovean, director re­gional, Fischer Fixings România în cadrul emisiunii ZF / Vodafone Deschis la nou. Influenţa oraşelor mari se simte, dar proiecte de tran­s­for­mare digitală apar peste tot, a mai spus Braşovean. „Există hub-urile acestea precum Cluj-Napoca sau Sibiu, care împing cu o mai mare rapiditate tehnologia în piaţă, dar în acelaşi timp şi în colţuri mai mici din toate celelalte regiuni, există şi acolo o tendinţă (...) de digitalizare. Până la urmă ţine de dorinţă şi de cât de mult fiecare dintre noi vrea să acumuleze. Există o dorinţă, da, de tehnologizare, de digitalizare şi în definitiv, de a-ţi face viaţa mai uşoară. Până la urmă, acela e scopul şi avem premisele de a ne face viaţa mai uşoară“.

 

Ce a mai declarat Olimpiu Braşovean în cadrul emisiunii:

Pe lângă serviciile de comunicaţii, am contractat de la Vodafone Business şi soluţia de management al flotei. Este o interfaţă extrem de prietenoasă, este uşor de utilizat, în care flota de maşini a companiei este monitorizată, ne ajută să facem o analiză inclusiv a costurilor.

Fischer este un lider mondial în piaţa de sisteme de fixare. Suntem prezenţi în întreaga lume, cu 52 de subsidiare, una dintre cele mai noi fiind cea din România. Compania pe care o reprezint, Fischer Fixings România, este o subsidiară care face parte din grupul german Fischer.

Compania este prezentă în România sub formă de subsidiară de 6 ani, dar a intrat pe piaţa din România printr-un distribuitor începând cu cu anii ‘90, aşa încât avem notorietate în piaţă. Acoperim un spectru mare de clienţi şi aici mă refer la lanţurile mari de magazine, magazinele medii şi mici specializate dar şi piaţa constructorilor, pentru că sistemele de fixare cu dibluri, fixările mecanice sau chimice sunt parte integrantă din orice construcţie.

Aşteptările noastre şi obiectivele noastre sunt să obţinem o creştere.

În principiu, pentru anul 2023-2024 există proiecte mari de infrastructură, în primul rând, cărora ne adresăm şi asta înseamnă de la autostrăzi, poduri, îndiguiri, baraje, care necesită şi ele fixări, ranforsări de orice fel. Ţinta noastră sunt proiectele mari. Sigur ne concentrăm şi pe proiectele mici şi medii care vizează hale sau fabrici care îşi extind în continuare activitatea şi care nu sunt cumva constrânse de provocările din economie.

Apetitul pentru renovări şi proiecte mici sau medii, oarecum este scăzut, dar compensăm acest lucru prin proiectele mari.

Fiţi deschişi la tehnologie, o să vă placă, o să vă facă viaţă mai uşoară şi fiţi receptivi, pentru că până la urmă asta este lupta să fim receptivi şi să avem capacitatea de a ne adapta vremurilor. Aici se face diferenţa.

O campanie editorială Ziarul Financiar realizată cu susţinerea Vodafone