ZF Bankers 2021

ZF Bankers 2021. Monica Cadogan, Vivre: Datele mari sunt foarte bune pentru decizii, trenduri, dar miza atunci când folosim tehnologia este să ne putem duce în microsoluţii şi personalizări

07.07.2021, 13:35 Autor: Alex Ciutacu

Soluţiile tehnologice le pot permite atât agenţilor economici să se axeze pe soluţii personalizate, de la client la client, în contextul în care cerinţele şi nevoile existente necesită soluţii din ce în ce mai flexibile, a explicat Monica Cadogan, CEO şi fondator, Vivre, în cadrul evenimentului ZF Bankers Summit 2021.

„Vedem tehnologia ca element central, ca premisă a comunicării, a personalizării şi asta înseamnă că preferăm şi vom aştepta luni, ani de zile până ne putem duce în soluţia tehnologică, pentru că în sfârşit putem face personalizării şi în relaţia cu clientul şi cu partenerii, putem veni cu microsoluţii pentru consumatori cu cazuri specifice”.

În aproape un deceniu de comerţ online, Cadogan spune că a învăţat utilitatea datelor generale, însă unul dintre principalele avantaje ale evoluţiei tehnologice ţine de microsoluţii.

„Ce văd eu în 9 ani de e-commerce este că datele mari sunt foarte bune să iei decizii, să vezi trenduri, să explici ceea ce se întâmplă, dar interacţiunea, miza de a folosi tehnologie şi automatizări este aceea de a putea duce în date mici, în care să nu mai pui o procedură inflexibilă, frustrantă pentru consumatorul care nu încape în acel segment”.

Ce a mai declarat în cadrul ZF Bankers Summit 2021:

  • În experienţa digitală remote dispar limitele fizice şi cumva limitele geografice. Pentru noi ca retailer acest lucru se simte şi mai mult pentru că avem legislaţie să ne susţină să vindem de la distanţă, sunt şi acum două directive care unifică aspecte privind TVA şi comunicare. E posibil ca în sectorul financiar să nu fie aşa permisiv încă.
  • Noi nu ne mai raportăm la cum se făcea în stânga şi în dreaptă şi ne uităm lal cum ar trebui făcut mâine. Şi cred că asta defineşte şi munca noastră şi ce se întâmplă în fintech şi jucătorii de genul nostru au venit în retail pe uşa din dos, cu mul risc, distanţă, cu toate dezavantajele de a nu întâlni clientul şi cu responsabilitatea de a reinventa, de a pune ceva în locul contactului fizic.
  • Acum suntem într-un ecosistem european în care concurăm cross-industries şi cross-countries. (...) Toţi suntem acum din nişte piscine mici într-un lac mare, să nu zic ocean, şi te trezeşti nu doar cu oportunităţi, dar şi cu competitori noi care setează standarde extrem de înalte în piaţă.