Soluţiile tehnologice le pot permite atât agenţilor economici să se axeze pe soluţii personalizate, de la client la client, în contextul în care cerinţele şi nevoile existente necesită soluţii din ce în ce mai flexibile, a explicat Monica Cadogan, CEO şi fondator, Vivre, în cadrul evenimentului ZF Bankers Summit 2021.
„Vedem tehnologia ca element central, ca premisă a comunicării, a personalizării şi asta înseamnă că preferăm şi vom aştepta luni, ani de zile până ne putem duce în soluţia tehnologică, pentru că în sfârşit putem face personalizării şi în relaţia cu clientul şi cu partenerii, putem veni cu microsoluţii pentru consumatori cu cazuri specifice”.
În aproape un deceniu de comerţ online, Cadogan spune că a învăţat utilitatea datelor generale, însă unul dintre principalele avantaje ale evoluţiei tehnologice ţine de microsoluţii.
„Ce văd eu în 9 ani de e-commerce este că datele mari sunt foarte bune să iei decizii, să vezi trenduri, să explici ceea ce se întâmplă, dar interacţiunea, miza de a folosi tehnologie şi automatizări este aceea de a putea duce în date mici, în care să nu mai pui o procedură inflexibilă, frustrantă pentru consumatorul care nu încape în acel segment”.
Ce a mai declarat în cadrul ZF Bankers Summit 2021:
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.
ABONEAZĂ-TE