Contextul pandemiei de COVID-19 a dus la o accelerare a digitalului şi a schimbat în acelaşi timp şi comportamentul clienţilor, ducând piaţa din România la un ecart de 1-2 ani pe pieţele mature din Europa de Vest, a spus Mădălina Teodorescu, vicepreşedinte First Bank.
„Două studii în paralel arată digitalizarea şi modul în care clienţii de retail colaborează cu banca. Se observă că peste 20% dintre clienţi vizitează mai rar o sucursală. Dacă ne uităm la cum au evoluat factorii pe care clientul îi ia în calcul atunci când alege să colaboreze cu banca, cel mai important factor este aplicaţia de internet banking. Partea de sucursale scade în importanţă“, a spus Mădălina Teodorescu la ZF Bankers Summit 2021.
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.
ABONEAZĂ-TE