ZF Bankers 2021

ZF Bankers 2021. Cătălin Creţu, Visa: Marile magazine online au ajuns la rate de peste 50% din cumpărăturile online plătite cu cardul, pe când în 2019 rata era de 25%

30.07.2021, 08:38 Autor: Ramona Cornea

„În această perioadă, românii au început să plătească orice online. Avem creşteri de 10 ori la magazinele de amenajare a locuinţei, de trei ori în cazul magazinelor alimentare, restaurantelor şi de două ori plăţile la utilităţi. A crescut încrederea în comercianţii online.“ Magazinele online au ajuns la rate de peste 50% din cumpărăturile online plătite cu cardul, pondere în creştere de la 25% în 2019, a declarat Cătălin Creţu, general manager al Visa pentru România, Croaţia, Malta şi Slovenia. „În această perioadă, românii au început să plătească orice online. Avem creşteri de 10 ori la magazinele de amenajare a locuinţei, de trei ori în cazul magazinelor alimentare, restaurantelor şi de două ori plăţile la utilităţi. A crescut încrederea în comercianţii online. Marile magazine online au ajuns la rate de peste 50% din cumpărăturile online să fie plătite cu cardul, pe când în 2019 rata era de 25%“, a spus Cătălin Creţu în cadrul eveni­mentului ZF Bankers Summit 2021 desfăşurat la începutul lunii iulie.