Creditarea pentru persoane fizice a prins avânt în 2021, depăşind semnificativ cifrele din 2019, cu o creştere de 20% pe creditele de consum, respectiv un plus de peste 60% pe credite ipotecare în cazul BRD, a explicat Anca Nuţiu, director executiv Retail Customer Value Management, BRD-SocGen, în cadrul evenimentului ZF Bankers Summit 2021.
„De la începutul anului observăm o performanţă solidă pe toate dimensiunile, în special pe zona de creditare. Avem creşteri semnificativ faţă de 2019, când creditarea se derula normal. Pe credite de consum avem o creştere de peste 20% faţă de 2019, iar pe ipotecare plus 60% dacă ne referim la produsele proprii BRD”.
Totodată, creditele pentru locuinţă acordate prin programul Noua Casă se aliniază la acest trend, pe fondul unei creşteri semnificative a cererii pentru produse imobiliare.
„Dacă mă refer la Noua Casă, pot spune că am epuizat plafonul aici şi aşteptăm cu interes suplimentarea acestuia. Simţim o creştere a apetitului clienţilor pentru creditare”.
Ce a mai declarat în cadrul ZF Bankers 2021:
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.
ABONEAZĂ-TE