♦ Aproape toţi clienţii care au beneficiat de amânarea ratelor la bancă s-au realiniat graficului obişnuit de rambursare.
BRD-SocGen, a treia bancă din piaţa locală după active, a înregistrat peste 50.000 de clienţi care au beneficiat de soluţii pentru amânarea ratelor la bancă la finalul perioadei în care aceştia puteau depune astfel de solicitări, iar aproape toţi clienţii care au beneficiat de această amânare s-au realiniat graficului de rambursare, a explicat Anca Nuţiu, director executiv retail customer value management la BRD-SocGen, în cadrul videoconferinţei ZF Bankers Summit 2021, care s-a desfăşurat la începutul lunii iulie.
„Dacă e să trag o linie, la finalul perioadei în care s-au putut depune cereri pentru amânarea ratelor, am avut peste 50.000 de clienţi care au beneficiat de soluţii de amânare a ratelor şi vestea bună e că aproape 100% dintre aceştia revenind la graficul normal de rambursare se comportă corect, îşi rambursează ratele la timp şi nu înregistrează întârzieri, lucru care este un semn pentru noi că se simt bine clienţii“.
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.
ABONEAZĂ-TE