ZF Agrobusiness

ZF/ Banca Transilvania Agrobusiness la putere. Mariana Verdeşi, administrator al brandului Zimbria: „Produsele pe care le vindem în proporţie de 70% sunt româneşti“. Brandul Zimbria, producător de specialităţi din carne şi brânzeturi din Galaţi, are şapte magazine şi estimează afaceri cu 30% mai mari în 2019, până la 19 mil. lei

23.12.2019, 23:50 Autor: Georgiana Mihalache
Brandul de specialităţi din carne şi brânzeturi Zimbria vrea să investească în digitalizare pentru a dezvolta com­pania, acesta fiind următorul pas în business, a spus Mariana Verdeşi, fondatoarea bran­dului. Ea a fost prezentă la conferinţa Agrobusiness la putere, organizată de Ziarul Financiar la Galaţi.

„Ne străduim să men­ţinem produsul românesc la cel mai înalt standard. Anul acesta am avut o creştere de 30%, iar la anul, digitalizând acest lanţ, credem că vom avea o creştere şi mai mare. Mulţi nu mai avem timp să mergem la cumpărături, credem că se pot da comenzi de acasă, unde prin aplicaţii şi logistică să poată ajunge direct acasă produsul“, a explicat Mariana Verdeşi. Ea a precizat că brandul atrage oamenii, atât clienţii, cât şi angajaţii.

 

O campanie Ziarul Financiar susținută de
Banca Transilvania și Penny