ZF Agrobusiness

ZF Agropower. Ana Maria Băjan, Caroli: Avem o perioadă dedicată în companie pentru a analiza tendinţele din piaţă. În septembrie avem iniţiativele de proiecte pentru anul următor

02.12.2021, 00:05 Autor: Florentina Niţu

♦  „Ideal este să lansăm produse la început de an“.

Caroli Foods Group, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa mezelurilor din România, cu o cifră de afaceri de 500 de milioane de lei, analizează timp de patru luni tendinţele naţionale şi internaţionale de pe piaţa cărnii înainte de a-şi creiona bugetul de investiţii pentru anul următor, a spus Ana Maria Băjan, director de maketing al Caroli Foods Group. Ea a fost prezentă la emisiunea ZF Agropower, un proiect susţinut de Banca Transilvania şi Profi.

„Frecvent analizăm tendinţele din piaţă, dar avem în companie şi o perioadă dedicată pentru a analiza tendinţele din piaţă. Începem bugetarea pentru anul următor în luna mai şi ne uităm până în luna august la oportunităţi, nevoi şi trenduri, tocmai pentru în luna septembrie să avem construite iniţiativele de proiecte pentru anul următor. Ideal, pentru noi, este să lansăm produse la început de an“, a afirmat Ana Maria Băjan.

O campanie Ziarul Financiar susținută de
Banca Transilvania și Penny