ZF 25 de ani: Executivi

ZF 25 de ani. Interviu. Carmina Dragomir, CEO, Metropolitan Life: Sectorul asigurărilor este pregătit pentru o potenţială transformare digitală. Mă aştept la o creştere a numărului de servicii disponibile online, dar şi integrarea noilor tehnologii precum inteligenţa artificială şi RPAs

30.11.2023, 00:06

Cum vă pregătiţi pentru următorii zece ani?

Anul acesta marchează peste 25 de ani de activitate Metropolitan Life pe piaţa din România, timp în care peste 4 milioane de români, clienţi Metropolitan Life şi Metropolitan Life Pensii, au ales soluţiile de protecţie financiară pe care le oferim. În anii ce urmează, continuăm investiţia în dezvoltarea operaţiunilor, serviciilor şi echipei noastre, în creşterea forţei de vânzări, astfel încât să putem oferi clienţilor noştri, în orice moment, protecţia financiară optimă. Cum toate businessurile îşi desfăşoară activitatea într-un context al evoluţiei tehnologice accelerate, privim această oportunitate ca pe un facilitator direct în relaţia cu clienţii şi partenerii noştri, pentru a răspunde personalizat şi relevant nevoilor în continuă schimbare ale acestora. Inovaţia rămâne la baza proiectelor noastre din viitorul apropiat, alături de respectarea angajamentului de a continua să avem un impact pozitiv în comunitatea românească, prin implicarea în acţiuni de sustenabilitate şi responsabilitate socială. Suntem încrezători că şi în următorii ani Metropolitan Life va continua să fie un partener de încredere al românilor, în asigurări de viaţă şi sănătate.

 

Cum vedeţi evoluţia sectorului de activitate din care faceţi parte în următorii zece ani?

Sectorul asigurărilor este pregătit pentru o potenţială transformare digitală, ca urmare a avansului tehnologic, astfel că mă aştept la o creştere a numărului de servicii disponibile online, procese de soluţionare a cererilor mai eficiente, precum şi integrarea noilor tehnologiilor, precum inteligenţa artificială şi RPAs  pentru a îmbunătăţi experienţa clienţilor şi a obţine eficienţa operaţională.

Aşa cum menţionam anterior, pentru Metropolitan Life, digitalizarea end to end este deja un aspect cheie în care investim constant „ atât pentru a oferi clienţilor noştri o  interacţiune simplă şi rapidă, cât şi pentru a sprijini echipa noastră în oferirea unui experienţe cât mai personalizate clienţilor.

În ceea ce priveşte produsele, sunt sigură că acestea vor continua să evolueze la nivelul industriei, pentru a răspunde cât mai bine nevoilor clienţilor - mă aştept la soluţii de asigurare mai flexibile şi personalizabile, adaptate diverselor stiluri de viaţă. Un exemplu în acest sens, pe care noi deja l-am realizat, este asigurarea asigurarea Aşa cum vrei tu, pe care clienţii noştri o pot modela în funcţie de nevoi. Suntem pregătiţi să abordăm schimbările care vor avea loc în următorii zece ani, pentru că ele vor aduce evoluţie atât pentru clienţii noştri, cât şi pentru noi.

 

Vă amintiţi de un titlu din ZF, o imagine, un editorial, o sursă de inspiraţie care să fi contat în vreun fel pentru dumneavoastră în aceşti 25 de ani?

Este dificil să aleg un singur titlu, imagine sau editorial care m-a inspirat. Consider că atunci când contribui la formarea unei comunităţi informate şi conectate la dinamica financiară a ţării, de peste 25 de ani, precum Ziarul Financiar, devii o sursă de inspiraţie. Sigur că fiecare top financiar sau supliment în care am regăsit şi numele Metropolitan Life, fiecare interviu acordat, reprezintă recunoaşterea eforturilor şi rezultatelor echipei noastre, dar şi reconfirmarea angajamentului nostru de a ne implica în acţiuni care pot influenţa în mod pozitiv educaţia, sănătatea şi calitatea vieţii societăţii din care facem parte. Dacă ar fi, totuşi, să fac o alegere, primul gând merge către articolele publicate în anuarul Ziarul Financiar din 2022, cu ocazia aniversării a 24 de ani de activitate a ziarului pe piaţa românească. Am avut ocazia să descopăr poveşti cu impact ale businessurilor din România, în timp ce m-am bucurat de un moment al bilanţului activităţii Metropolitan Life din ultimele două decenii. Mi-am amintit de toate acţiunile consistente de dezvoltare a întregului business din România, acţiuni prin care suntem aproape de clienţii noştri pentru a le înţelege mai bine nevoile, stilul de viaţă, motivaţiile sau chiar barierele, şi pentru a le oferi protecţia financiară potrivită, în orice moment. Am rememorat lansarea din 2019 a asigurării de viaţă Aşa cum vrei tu - un produs flexibil, modular, ce răspunde nevoilor fiecărui client într-o manieră personalizată, dar şi campania 20 la puterea 20, prin care am celebrat succesul a 20 de tineri cu poveşti remarcabile „ tineri medaliaţi internaţional, sportivi de performanţă, artişti recunoscuţi şi în alte ţări, inventatori, campioni în robotică, tineri antreprenori. Mă bucur că tradiţia continuă, că acesta este doar începutul, şi că am oportunitatea de a repeta experienţa şi anul acesta, cu şi mai multă încredere în viitor şi în modul în care putem inova şi continua să oferim o experienţă excelentă clienţilor noştri.