ZF 24

ZF Live. Ioana Oprea, director de marketing al GLAMI România: Românii cumpără fashion online cumpătat. Valoarea medie a coşului de cumpărături este de 200 lei

Ioana Oprea, director de marketing al GLAMI România: Românii preferă să plătească în momentul în care vine curierul, plata cu cardul ia amploare şi vedem că este ajutată de magazinele partenere.

Ioana Oprea, director de marketing al GLAMI România: Românii preferă să plătească în momentul în care vine curierul, plata cu cardul ia amploare şi vedem că este ajutată de magazinele partenere.

Autor: Miruna Diaconu , Ioana Nita

01.03.2020, 00:00 68

Românii aleg să cumpere circa 1-2 articole vestimentare atunci când îşi fac cumpărăturile de fashion online, valoarea medie a coşului de cumpărături situându-se între 200 şi 230 lei, indiferent de frecvenţa cu care aceştia fac achiziţiile, susţin reprezentanţii GLAMI România, platformă online ce funcţionează asemenea unui motor de căutare online pentru articole de modă.

„Românii preferă să cumpere la reducere, acum suntem şi într-o perioadă în care reducerile sunt în fiecare sezon, dar vârful este în perioada Black Friday- Crăciun, când sunt anunţate de magazinele online cele mai mari reduceri din timpul anului. Când vine vorba despre valoare, cred că românii cumpără cumpătat. Valoarea medie a coşului de cumpărături este între 200 şi 230 lei şi e format în general din 1-2 articole vestimentare, ceea ce înseamnă că nu cumpără neapărat ieftin, cumpără la un preţ rezonabil şi cumpără diferit în funcţie de categoria de produse pe care o cumpără“, a declarat în cadrul ZF Live Ioana Oprea, directorul de marketing al GLAMI România.

Ea a adăugat că în general persoanele care cumpără foarte des articole vesti­mentare online, fie sunt foarte pasionate de tot ceea ce înseamnă modă şi tendinţe şi sunt dispuse să cheltuie mai mulţi bani, fie sunt adolescenţi care sunt interesaţi de tot ceea ce e nou.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO