ZF 24

ZF Live. Ioana Oprea, director de marketing al GLAMI România: Românii cumpără fashion online cumpătat. Valoarea medie a coşului de cumpărături este de 200 lei

Românii aleg să cumpere circa 1-2 articole vestimentare atunci când îşi fac cumpărăturile de fashion online, valoarea medie a coşului de cumpărături situându-se între 200 şi 230 lei, indiferent de frecvenţa cu care aceştia fac achiziţiile, susţin reprezentanţii GLAMI România, platformă online ce funcţionează asemenea unui motor de căutare online pentru articole de modă.

„Românii preferă să cumpere la reducere, acum suntem şi într-o perioadă în care reducerile sunt în fiecare sezon, dar vârful este în perioada Black Friday- Crăciun, când sunt anunţate de magazinele online cele mai mari reduceri din timpul anului. Când vine vorba despre valoare, cred că românii cumpără cumpătat. Valoarea medie a coşului de cumpărături este între 200 şi 230 lei şi e format în general din 1-2 articole vestimentare, ceea ce înseamnă că nu cumpără neapărat ieftin, cumpără la un preţ rezonabil şi cumpără diferit în funcţie de categoria de produse pe care o cumpără“, a declarat în cadrul ZF Live Ioana Oprea, directorul de marketing al GLAMI România.

Ea a adăugat că în general persoanele care cumpără foarte des articole vesti­mentare online, fie sunt foarte pasionate de tot ceea ce înseamnă modă şi tendinţe şi sunt dispuse să cheltuie mai mulţi bani, fie sunt adolescenţi care sunt interesaţi de tot ceea ce e nou.

 

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.