ZF 24

Wizrom implementează soluţii de automatizare a forţei de vânzare pentru producătorul de băuturi URBB

Autor: Ioana Niţă

17.06.2013, 19:03 193

Compania Wizrom Software, unul dintre principalii furnizori de soluţii integrate de afaceri din România, va implementa soluţia de automatizare a forţei de vânzare ASKI SFA pentru producătorul de băuturi United Romanian Breweries Bereprod (URBB), care are în portofoliu branduri precum Tuborg, Carlsberg, Skol, Holsten, Guinness, Kilkenny şi Granini. Prin intermediul soluţiei implementate de Wizrom, URBB va putea gestiona atât activitatea specifică de vânzare, cât şi cea a tehnicienilor implicaţi în buna funcţionare a echipamentelor companiei în piaţă. URBB utilizează de asemenea modulele Market Intelligence, ASKI Live şi Business Intelligence încorporat, disponibile în ASKI SFA (Sales Force Automation). Soluţia furnizată companiei URBB se poate implementa total sau parţial la orice companie a cărei principală activitate este distribuţia băuturilor alcoolice, a berii sau a băuturilor răcoritoare şi beneficiază de suportul unei echipe de tehnicieni dedicaţi întreţinerii echipamentelor. Grupul de firme Wizrom, controlat de omul de afaceri israelian Eli Davidai, a avut anul trecut venituri de 6,65 milioane de euro, în creştere cu 8% faţă de anul precedent.


Acest articol a apărut în ediţia tiparită a Ziarului Financiar din data de 18.06.2013

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO