ZF 24

Vodafone atacă piaţa forţei de muncă din Piteşti

Vodafone România avea peste 2.700 de anagajaţi în 2015, ultimul an pentru care există date.

Vodafone România avea peste 2.700 de anagajaţi în 2015, ultimul an pentru care există date.

Autor: Roxana Rosu

07.03.2017, 10:26 297

Vodafone România va începe în această lună un proces de recrutare pentru ocuparea a 150 de locuri de muncă în noul Centru de Relaţii cu Clienţii din Piteşti.

Echipele din noul centru vor deservi atât clienţii persoane fizice, cât şi companii.

“Vodafone România este primul operator de telefonie mobilă care a înfiinţat un serviciu de relaţii cu clienţii, în 1998, şi care investeşte constant în îmbunătăţirea experienţei clienţilor. De-a lungul istoriei noastre de 20 de ani pe piaţa din România, am dezvoltat permanent această divizie de business, iar deschiderea noului centru de relaţii cu clienţii din Piteşti este un pas firesc în acest sens. Continuăm să investim în perfecţionarea şi formarea tinerilor care ni se alătură la Piteşti şi care vor avea, astfel, şansa de a începe o carieră într-una dintre cele mai importante şi inovatoare companii din ţară”, a declarat Ana Alexe, Director Customer Operations, Vodafone România.

Pentru formarea echipei Centrului de Relaţii cu Clienţii din Piteşti, Vodafone România va recruta persoane cu foarte bune abilităţi de comunicare şi de utilizare a calculatorului, precum şi cu capacitate de învăţare rapidă.

Vodafone România are mai multe centre mari de relaţii cu clienţii, în Bucureşti, Braşov şi Craiova, la care se alatură centre regionale de dimensiune mai mică în Iaşi şi Bacău.

Vodafone România avea peste 2.700 de angajaţi în 2015, ultimul an pentru care există date publice disponibile.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO