ZF 24

Vel Pitar si-a luat PR de la Springtime

20.01.2009, 14:23 73

Vel Pitar, cel de-al doilea cel mai mare producator de panificatie dupa cifra de afaceri inregistrata in 2007, are un nou PR incepand cu luna ianuarie a acestui an, in persoana Iuliei Miron, 27 de ani, fost PR al lantului de fast-food Springtime.

Ea o va inlocui pe Ramona Sevastre, 28 de ani, cea care a ocupat aceasta functie timp de un an si jumatate. In prezent, aceasta face parte din echipa agentiei de publicitate si pr MBB. Iulia Miron este absolventa a Facultatii de Comunicare si Relatii Publice „David Ogilvy” si al unui master in management si comunicare in afaceri, ambele in cadrul {colii Nationale de Studii Politice si Administrative (SNSPA). Inainte de a ocupa functia de PR al Springtime, ea a detinut de asemenea pozitia de PR coordonator in cadrul producatorului de instalatii sanitare Romstal. Activitatea pe care Miron, o va avea in cadrul Vel Pitar va fi de coordonare a intregii activitati de relatii publice si comunicare din cadrul companiei. Vel Pitar este unul dintre cei mai mari jucatori ai industriei locale de panificatie, ruland la nivelul anului 2007 afaceri de aproximativ 130 de milioane de euro. Reprezentantii grupului de firme Vel Pitar, detinut de fondul de investitii Broadhurst, estimau in prima parte a anului trecut finalizarea 2008 cu afaceri de 150 de milioane de euro si un profit operational de 12 milioane de euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO