ZF 24

Un start-up pe zi. Nicolae Pop, ofiţer în marina comercială, a investit 170.000 de euro într-o platformă de management al plajei, pentru rezervări online de şezlonguri şi comenzi de la bar

Nicolae Pop crede că în anul 2020 o astfel de soluţie a devenit o necesitate pentru aplicarea eficientă a măsurilor impuse de autorităţi

Nicolae Pop crede că în anul 2020 o astfel de soluţie a devenit o necesitate pentru aplicarea eficientă a măsurilor impuse de autorităţi

Autor: Florentina Niţu

17.06.2020, 17:45 300

Nicolae Pop, ofiţer în marina comer­cială, a vizitat în opt ani de acti­vi­tate peste 50 de ţări cu deschiere la mare sau ocean şi a descoperit, prin ochi de turist, industria ospitalităţii şi modul în care cultura fiecărei ţări îşi pune am­prenta asupra experienţei clientului. Însă, în Ro­mânia a identificat nevoia de îm­bu­nătăţire a serviciilor turistice de pe litoral.

Astfel, a dezvoltat plat­forma Smart Beach, ce per­mite rezervarea şezlon­gului pe baza numelui şi numărului de telefon, atât de la recepţia plajei, cât şi din aplicaţie. „Cu toţii suntem nemulţumiţi de faptul că ajungem pe plajă când şez­lon­gurile sunt deja ocupate sau că trebuie să îi oferim angajatului plajei un mic sti­mu­lent pentru a rezerva şezlong pentru zi­ua următoare. Şi am mai trecut prin si­tu­a­ţia de a aştepta extrem de mult pentru a comanda ceva de la barul plajei sau de a nu primi rest la nota achitată. Însă noi ne-am propus să schimbăm acest lucru, printr-o aplicaţie. După doi ani de cer­ce­tări şi optimizări, am reformat gra­dual plat­forma în proporţie de 80% faţă de ver­­­siunea iniţială, atât în ceea ce pri­veş­te as­­pectele de business logic, cât şi partea de tehnologii integrate în apli­ca­ţie”, spu­ne Nicolae Pop, cofon­dator Smart Beach.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO