Caută doar în titlu
ZF 24

#trebuiesarepornimbusinessul. Producătorul român de suplimente Herbagetica mizează pe produse pentru imunitate pentru a răspunde cererii din piaţă. „Este foarte important şi absolut necesar că statul român să susţină companiile româneşti care plătesc lună de lună toate taxele la noi în ţară“

Herbagetica, un business înfiinţat în 2010 în Braşov, care produce şi distribuie suplimente alimentare, se adaptează crizei generate de coronavirus şi vrea să dezvolte pro­duse noi, în funcţie de cerinţele pacien­ţilor. În 2019 compania românească a ajuns la 21 mil. lei afaceri, în creştere cu 4%, potrivit calculelor ZF, fiind un an de consolidare.

„Este o perioadă dificilă. Ne aşteptam la o nouă criză economică, dar nu ne-am gândit că aceasta va veni în urma unei crize sanitare care va prăbuşi rapid economia la nivel mon­dial. Partea pozitivă este că activăm în piaţa produselor destinate sănătăţii oame­nilor şi că suntem foarte rapizi în reacţii, gă­sind astfel noi oportunităţi de dezvoltare şi de confir­mare a valorilor organizaţiei“, a spus Mihaela Ilie, manager de marke­ting al Her­bagetica.

 

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.