ZF 24

#trebuiesarepornimbusinessul. Producătorul român de suplimente Herbagetica mizează pe produse pentru imunitate pentru a răspunde cererii din piaţă. „Este foarte important şi absolut necesar că statul român să susţină companiile româneşti care plătesc lună de lună toate taxele la noi în ţară“

Foto: Shutterstock

Foto: Shutterstock

Autor: Georgiana Mihalache

04.05.2020, 17:45 253

Herbagetica, un business înfiinţat în 2010 în Braşov, care produce şi distribuie suplimente alimentare, se adaptează crizei generate de coronavirus şi vrea să dezvolte pro­duse noi, în funcţie de cerinţele pacien­ţilor. În 2019 compania românească a ajuns la 21 mil. lei afaceri, în creştere cu 4%, potrivit calculelor ZF, fiind un an de consolidare.

„Este o perioadă dificilă. Ne aşteptam la o nouă criză economică, dar nu ne-am gândit că aceasta va veni în urma unei crize sanitare care va prăbuşi rapid economia la nivel mon­dial. Partea pozitivă este că activăm în piaţa produselor destinate sănătăţii oame­nilor şi că suntem foarte rapizi în reacţii, gă­sind astfel noi oportunităţi de dezvoltare şi de confir­mare a valorilor organizaţiei“, a spus Mihaela Ilie, manager de marke­ting al Her­bagetica.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO