ZF 24

Telus International Europe: Vedem România ca noul El Dorado al serviciilor de call center pentru companiile din America de Nord şi Europa de Vest

Telus International Europe: Vedem România ca noul El...

Autor: Ioana Nita

04.03.2014, 00:06 792
Telus International Europe, divizia europeană a furnizorului canadian de servicii outsourcing cu acelaşi nume, va angaja anul acesta pe plan local încă 500 de persoane, datorită creşterii numărului de proiecte din zona telecom şi e-commerce, România fiind văzută în prezent de oficialii companiei ca noul „El Dorado“ al serviciilor de call center pentru companiile din America de Nord şi Europa de Vest. Compania are deja 300 de angajaţi în România
 
„România a devenit un centru de outsourcing de top în Europa de Sud-Est. Prin­cipalele motive sunt legate de abilităţile lingvistice excelente ale românilor, precum şi de aptitudinile foarte bune în IT. Angajăm deja 300 de oameni începând cu februarie 2014. Planificăm mărirea echipei cu încă 500 de persoane până în decembrie 2014, în special datorită dezvoltării echipelor de relaţii cu clienţii pe zona telecom“, a declarat pentru ZF Gregoire Vigroux, director de vânzări şi marketing Telus International Europe.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO