ZF 24

Telekom România apelează la soluţii big data pentru a-şi îmbunătăţi campaniile de marketing

Telekom România apelează la soluţii big data pentru...

Autor: Adrian Seceleanu

20.01.2015, 19:14 629

Telekom România, cel mai mare grup de comunicaţii fixe şi mobile de pe piaţa locală, cu afaceri anuale de aproximativ un miliard de euro, a achiziţionat o nouă soluţie software care îi va permite să analizeze cantităţi semnificative de date pentru a-şi îmbunătăţi campaniile de marketing, conform unui comunicat al companiei care a livrat soluţia de tip “big data” - firma germană phutureconsult.

“Telekom România, parte a grupurilor OTE şi Deutsche Telekom, va utiliza platforma M/DNA a companiei phutureconsult. Platforma M/DNA de big data va oferi soluţii de analiză a datelor şi îi va permite directorului de marketing să realizeze diferite simulări”, conform anunţului făcut de firma germană.

Reprezentanţii phutureconsult afirmă că grupul Telekom se află în căutarea unei platforme independente de sistemele IT vechi din companii care să poate furniza un management integrat al campaniilor.

Platforma este complementară mediilor IT deja existente în grupul Telekom şi nu solicită o integrare IT. Angajaţii departamentului de marketing al grupului Telekom vor fi capabili să creeze “panouri de comandă” personalizate prin intermediul cărora să poată urmări progresul campaniilor şi să controleze bugetele alocate, conform aceleiaşi surse. Platforma M/DNA va structura milioane de seturi de date care pot proveni din diferite surse.

Grupul Telekom, format din fostele companii Cosmote şi Romtelecom, este numărul doi pe pieţele de servicii TV şi internet fix, şi numărul unu pe telefonie fixă.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO