ZF 24

Sud-coreenii de la Samsung au ajuns la afaceri de 5,1 mld. lei în România, businessul aproape s-a dublat în cinci ani. În 2020 impactul pandemiei a fost limitat de forţa brandului. Grupul este activ pe mai multe segmente ale pieţei electro-IT, în frunte cu cel al telefoanelor mobile, având în portofoliu şi tablete şi laptopuri, dar şi televizoare şi electrocasnice

Avansul businessului Samsung în România în 2019 a fost de trei ori mai rapid decât cel al pieţei locale de electro-IT pe care activează.

Avansul businessului Samsung în România în 2019 a fost de trei ori mai rapid decât cel al pieţei locale de electro-IT pe care activează.

Autor: Cristina Roşca

18.06.2020, 19:40 136

Gigantul sud-coreean Samsung a obţinut anul trecut afaceri de circa 5,1 mld. lei pe piaţa din România după o creştere de aproape 11% comparativ cu 2018. Grupul îşi continuă astfel creşterea pe piaţa locală, businessul aproape dublându-se în ultimii cinci ani.

Avansul businessului Samsung în România în 2019 a fost de trei ori mai rapid decât cel al pieţei locale de electro-IT pe care activează, care a avut un plus de doar 3,7% anul trecut versus anul anterior. Grupul este activ pe mai multe segmente ale pieţei electro-IT, în frunte cu cel al telefoanelor mobile, având în portofoliu şi tablete şi laptopuri, dar şi televizoare şi electrocasnice.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO