ZF 24

Sud-coreenii de la Samsung au ajuns la afaceri de 5,1 mld. lei în România, businessul aproape s-a dublat în cinci ani. În 2020 impactul pandemiei a fost limitat de forţa brandului. Grupul este activ pe mai multe segmente ale pieţei electro-IT, în frunte cu cel al telefoanelor mobile, având în portofoliu şi tablete şi laptopuri, dar şi televizoare şi electrocasnice

Gigantul sud-coreean Samsung a obţinut anul trecut afaceri de circa 5,1 mld. lei pe piaţa din România după o creştere de aproape 11% comparativ cu 2018. Grupul îşi continuă astfel creşterea pe piaţa locală, businessul aproape dublându-se în ultimii cinci ani.

Avansul businessului Samsung în România în 2019 a fost de trei ori mai rapid decât cel al pieţei locale de electro-IT pe care activează, care a avut un plus de doar 3,7% anul trecut versus anul anterior. Grupul este activ pe mai multe segmente ale pieţei electro-IT, în frunte cu cel al telefoanelor mobile, având în portofoliu şi tablete şi laptopuri, dar şi televizoare şi electrocasnice.

 

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.