Caută doar în titlu
ZF 24

Strauss România, producătorul Doncafé: Explozia e-commerce-ului pe food şi a penetrării gospodăriilor cu maşini espresso o să creeze oportunităţi de dezvoltare

În 2019, compania a avut o cifră de afaceri de 223 mil. lei, în scădere cu 10% faţă de anul precedent.

Reprezentanţii Strauss România, produ­cătorul brandului de cafea Doncafé, consideră că majorarea comenzilor online în contextul pan­demiei de COVID-19 ar putea să creeze opor­tunităţi de dezvoltare pe piaţa cafelei, iar com­pa­niile cu fabrici locale ar putea să crească deoarece consumatorii sunt mai selectivi şi îşi doresc produse premium şi proaspete.

„Explozia e-commerce-ului pe food şi a penetrării gospodăriilor cu maşini espresso o să creeze oportunităţi de dezvoltare, dar noi vedem evoluţii pozitive şi în categoriile tradiţionale, unde pe măsura creşterii pasiunii consumatorilor, ne aşteptăm la lansări în zona de premium. Intrările de cafea gata ambalată în ţară au fost mai mici în prima parte a anului, deci presiunea o să se lase pe cei cu fabrici în România, care pot să producă cafea proaspată şi să livreze pe raft la scurt timp“, au spus reprezentanţii Strauss România.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.