ZF 24

Strategiile de marketing pentru piata chineza au fost date peste cap de cutremur

15.06.2008, 19:45 23

Cutremurul de luna trecuta a produs pagube fara precedent si afecteaza si companiile straine de pe aceasta piata, la trei decenii de deschidere economica a Chinei. Cutremurul a adus companiile care desfasoara operatiuni in aceasta tara in fata unei provocari complicate: cum sa gaseasca tonul potrivit pentru a atrage atentia unei populatii extrem de emotionale intr-o perioada tragica, scrie The Wall Street Journal.

Aproape la patru saptamani dupa dezastrul produs pe 12 mai, companii ca Procter & Gamble si Coca-Cola inca incearca sa determine cum, si cand, sa-si promoveze produsele pe una dintre cele mai importante piete ale lor. Insa unele invataminte au fost deja trase. Unul dintre acestea priveste importanta de a nu adopta o atitudine rezervata in a face publice eforturile unei companii de a contribui cu ajutoare.

Cititi in ZIARUL FINANCIAR de maine ce eforturi face China pentru a depasi problemele provocate de cutremur.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO