ZF 24

Social media este mediul cel mai bun de promovare şi vânzări pentru antreprenorii mici

Autor: Octavian Calei

28.10.2013, 00:07 74
Aproape jumătate din businessul agenţiilor digitale reprezintă promovarea clienţilor pe reţelele de socializare, a apreciat Laurenţiu Dumitrescu, managing partner la Digital Star/Leo Burnett, prezent la emisiunea ZF Live.
 
„Sunt site-uri care primesc 70-80% din trafic numai din Facebook. Dacă acum câţiva ani vorbeam numai despre site-uri dependente de Google, acum vorbim de site-uri depen­dente de like-uri, share-uri şi comment-uri”, a declarat Dumitrescu.
 
Dumitrescu este de părere că industria business to business se va schimba foarte mult odată cu apariţia reţelelor de so­cializare pentru că antreprenorii pot cunoaşte mai bine clienţii şi interesele acestora şi pot discuta cu ei mult mai relevant.
 
„Citeam studii de caz despre mici creatori de modă al căror business a explodat peste noapte datorită reţelelor sociale. Avantajul Facebook-ului este că dacă faci lucruri foarte bune, interesante, oamenii le răspândesc fără să depui niciun efort“, a spus Dumitrescu.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO