Caută doar în titlu
ZF 24

Smithfield, cel mai mare producător de carne de porc, a raportat afaceri de 1,2 miliarde de lei în 2019, cu un profit de 53 mil. lei, în creştere cu 90%. Operaţiunile Smithfield în România includ 47 de ferme şi fabrici de nutreţuri combinate, care deservesc abatorul din judeţul Timiş, cu o capacitate de 1,3 milioane de porci comerciali pe an

Smithfield România, cel mai mare jucător de pe piaţa de carne de porc, a raportat în 2019 o cifră de afaceri de 1,24 miliarde de lei (262 mil. euro), în creştere cu 43% faţă de anul precedent, arată datele de la Ministerul de Finanţe. Smithfield România este societatea rezultată în urma fuziunii cu Smithfield Prod, fuziune anunţată în 2017 la Registrul Comerţului. Smithfield România a absorbit atunci Smithfield Prod, care în 2017 (ultimul an în care compania a raportat afaceri la Ministerul de Finanţe) a avut un rulaj de 1,1 mld. lei.

Smithfield România are ca obiectiv principal producţia şi conservarea cărnii, însă înglobează şi activitatea de creştere a porcilor. Conform datelor furnizate anterior de companie, Smithfield România este o companie care activează în sistem integrat, formată din Divizia Ferme – creştere animale şi Divizia Carne Proaspătă. Operaţiunile companiei includ 47 de ferme şi fabrici de nutreţuri combinate, care deservesc abatorul din judeţul Timiş , cu o capacitate de 1,3 milioane de porci comerciali pe an. Pe întreg lanţul de producţie (de la fermă şi până la abator), Smithfield numără peste 2.500 de angajaţi.

 

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.