ZF 24

Signify vrea să elimine plasticul din ambalaje până în 2021. La sfârşitul lui septembrie, noile ambalaje vor ajunge şi în România

Robert Slooten, sustainability manager la Signify: Schimbarea se va face treptat. Am implementat deja această strategie în Australia şi Noua Zeelandă, anul acesta o vom implementa şi în Europa, iar anul viitor în restul lumii unde suntem prezenţi.

Robert Slooten, sustainability manager la Signify: Schimbarea se va face treptat. Am implementat deja această strategie în Australia şi Noua Zeelandă, anul acesta o vom implementa şi în Europa, iar anul viitor în restul lumii unde suntem prezenţi.

Autor: Alina-Elena Vasiliu

05.06.2020, 16:45 201

Compania Signify (fosta Philips Lighting), specializată în furnizarea de echipamente şi soluţii de iluminat, vrea ca până în 2021 să elimine plasticul din ambalajele tuturor produselor pe care le vinde.

„Schimbarea se va face trep­tat. Am implementat deja aceas­tă strategie în Australia şi Noua Zeelandă, anul acesta o vom implementa şi în Euro­pa, iar anul viitor în restul lu­mii unde suntem prezenţi. La sfârşitul lunii septembrie, aces­te noi am­ba­laje vor fi pre­zente în Euro­pa de Est, deci şi în Româ­nia“, a spus Robert Slooten, sustai­na­bili­ty manager la Signify, în­tr-o videoconferinţă care a avut loc joi.

Plasticul va fi înlocuit cu hârtia, au mai spus oficialii com­paniei. În acest moment, 80% dintre ambalajele folo­si­te în produsele companiei provin din hârtie reciclată.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO