ZF 24

Şeful Winmarkt: Dacă în Italia construcţiile sunt blocate, acest lucru este vizibil în consumul din România

Antonio di Berardino, CEO al firmei Win Magazin:
În 2008 am preluat o firmă ce era din multe puncte de vedere învechită, atât ca management şi proceduri, cât şi ca vârstă în sine a clădirilor. Am întinerit echipa şi am schimbat procedurile, iar în perioada 2010-2011 am realizat un parteneriat foarte important pentru noi cu cei de la Carrefour, care au în prezent opt magazine în centrele noastre şi vor mai deschide două, în Slatina, în noiembrie anul acesta, respectiv în Vâlcea, în februarie 2014.

Antonio di Berardino, CEO al firmei Win Magazin: În 2008 am preluat o firmă ce era din multe puncte de vedere învechită, atât ca management şi proceduri, cât şi ca vârstă în sine a clădirilor. Am întinerit echipa şi am schimbat procedurile, iar în perioada 2010-2011 am realizat un parteneriat foarte important pentru noi cu cei de la Carrefour, care au în prezent opt magazine în centrele noastre şi vor mai deschide două, în Slatina, în noiembrie anul acesta, respectiv în Vâlcea, în februarie 2014.

Autor: Cristi Moga

15.10.2013, 00:08 282
România continuă să prezinte importante oportunităţi de afaceri care vor fi dezvoltate în domenii precum agricultura sau comerţul, astfel că va urma un nou val de creştere, afirmă italianul Antonio di Berardino, CEO al firmei Win Magazin, care deţine centrele comerciale Winmarkt din 13 oraşe din ţară.
 
Di Berardino consideră că strategia dură aplicată de FMI în România, care a impus reducerea deficitului bugetar sub nivelul de 3% şi tăierea salariilor în sectorul public cu 25%, precum şi devalorizarea cursului şi problemele de la nivel european, ce au dus la o înjumă­tăţire a sumelor de bani trimise în ţară de românii care lucrează în străinătate, au determinat această perioadă de stagnare, „dar oportunităţile sunt încă aici“.
 
„Destinul acestei ţări este să aibă un nou val de creştere economică. Inclusiv în domeniul comerţului sunt încă oportunităţi imense, atât pe zona de îmbrăcăminte şi încălţăminte, cât şi în sectorul accesoriilor sau bijuteriilor. Problemele din Europa sunt cele care determină în prezent stagnarea pieţei locale. Dacă în construcţiile din Italia, spre exemplu, lucrurile sunt blocate, acest lucru se simte şi în salariile românilor care lucrează acolo în acest sector şi, mai departe, şi în banii trimişi de aceştia în ţară, care nu se mai văd în consum“, a declarat italianul.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO