ZF 24

Sărbătorile au rotunjit veniturile centrelor spa. Companiile au învăţat „moda“ cardurilor cadou

Sărbătorile au rotunjit veniturile centrelor spa....

Autor: Mirabela Tiron

11.01.2015, 19:00 153
Cererea pentru cardurile cadou la spa a crescut cu rate cu­prinse între 15% şi chiar 130% înaintea sărbătorilor de iarnă pentru unele centre spa din Capitală, clienţii fiind atât fir­mele ce şi-au recompensat angajaţii pe final de an, cât şi per­soa­nele fizice.
 
„Numărul de carduri cadou vândute în decembrie 2014 a crescut cu 130% faţă de decembrie 2013. După numărul de carduri vândute, creşterea medie a cardurilor cadou pe întreg anul trecut faţă de anul 2013 a fost cu 50% în lunile fără sărbători sau evenimente speciale“, a declarat Roxana Vişan, directorul Orhideea Spa, cu venituri de circa un milion de euro anul trecut. Centrul se întinde pe 3.000 de metri pătraţi şi are între 4.500 şi 5.000 de clienţi la spa lunar.
 
Printre cele mai cerute pachete de relaxare, în perioada septembrie-decembrie, au fost cele care includ servicii de exfoliere şi masaj. Preţul pachetelor a variat între 185 de lei şi 245 de lei. Pe întreg anul trecut, rata de folosire a cardurilor cadou a fost de 65% în rândul femeilor şi de 35% în rândul bărbaţilor la Orhideea Spa.
 
„Pentru anul 2015, aşteptăm  o creştere şi mai mare a vân­zării de carduri cadou, cu cel puţin 50%“, a spus Roxana Vişan. Ea a precizat că unele companii,  multinaţionale, soli­ci­tă şi  organizarea de „spa party“ (petreceri la spa) pentru anga­jaţi.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO